ضرر عظیم پرسپولیس از ناتمام ماندن لیگ برتر

به گزارش وبلاگ بروز، باشگاه پرسپولیس بیش از سایر تیم ها از تعطیلی مسابقات لیگ برتر متضرر خواهد شد.

ضرر عظیم پرسپولیس از ناتمام ماندن لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ بروز، سازمان لیگ برتر هنوز برای برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به جمع بندی نرسیده است در حالی که این شرایط در بیشتر لیگ های معتبر جهان وجود دارد. طبیعی است با اوضاعی که در کشور و یا بهتر است بگوییم در جهان به خاطر ویروس کرونا بوجود آمده نمی توان انتظار داشت تکلیف ادامه رقابت های لیگ برتر به این زودی ها تعیین گردد و از این رو احتمال اینکه سازمان لیگ بخواهد تصمیم به ناتمام ماندن مسابقات لیگ برتر را بگیرد زیاد است.

مطرح شدن بحث ناتمام ماندن رقابت های لیگ برتر باعث شده تیم های بالای جدول مواضع خود را در این مورد اعلام نموده و بیشترا اعتقاد دارند نباید پرسپولیس قهرمان لیگ اعلام گردد و فاصله 10 امتیازی این تیم با تیم دوم جدول و پشت سر آن نیز قابل جبران است. اگرچه در این زمینه کنفدراسیون فوتبال آسیا و در صورت لزوم فیفا تصمیم گیرنده است.

در هر صورت چنانچه تصمیم این باشد که مسابقات لیگ برتر ناتمام مانده و فصل نوزدهم مجدد تکرار گردد آن وقت این پرسپولیس است که بیشترین ضرر را خواهد دید. از این جهت که این تیم این فصل بیش از یک میلیون دلار برای کادر آرژانتینی و اسپانیایی خود در ابتدای این فصل هزینه کرد و در نیم فصل نیز عذر آنها را خواست و حالا از سوی فیفا محکوم به پرداخت کل قرارداد آنهاست.

مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس برای کادر جدیدش نیز 9 میلیارد دیگر هزینه کرد. 6 میلیارد برای رضایت نامه یحیی گل محمدی و 3 میلیارد هم برای خود او تا سرانجام این فصل که البته دستمزد 3 دستیار او نیز جداگانه خواهد بود.

در این میان هم بازیکنی چون آنتونی استوکس برای تقریبا یک ماه حضور در پرسپولیس 150 هزار دلار از این باشگاه دریافت و راهی کشورش شد!

در چنین شرایطی حتی اگر فیفا تصمیم بگیرد همه باشگاه های جهان فقط 50 درصد دستمزد این فصل بازیکنان و مربیان خود را پرداخت نمایند باز این باشگاه پرسپولیس است که به خاطر اشتباهات مدیرانش بیشترین ضرر اقتصادی در صورت ناتمام ماندن لیگ برتر و تکرار مجدد آن خواهد نمود. از این جهت که در هر صورتی محکوم به پرداخت پول گابریل کالدرون و همچنین طلب 6 میلیاردی باشگاه شهر خودرو است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ضرر عظیم پرسپولیس از ناتمام ماندن لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرر عظیم پرسپولیس از ناتمام ماندن لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید