ولیعهد انگلیس کرونا گرفت

به گزارش وبلاگ بروز، شاهزاده چارلز ولیعهد انگلیس و پسر ملکه الیزابت به ویروس کرونا مبتلا شد.

ولیعهد انگلیس کرونا گرفت

بر اساس بیانیه روز چهارشنبه اقامتگاه سلطنتی کلرنس انگلیس، چارلز علائم خفیفی را از ویروس کرونا بروز داده ولی فعلا از شرایط جسمانی مساعدی برخوردار است.

این بیانیه می افزاید همسر او هم مورد آزمایش قرار گرفته اما هنوز به این ویروس مبتلا نشده است. با این حال دو طرف طبق توصیه های بهداشتی خود را در خانه قرنطینه نموده اند.

در بیانیه یادشده آمده که با توجه به اقتضاء وظایف سلطنتی چارلز و دیدار هایی که او با افراد مختلف داشته، منشاء ابتلای او به کرونا تعیین نیست.

مادر او، الیزابت 93 ساله هم از بیم ابتلا به کرونا به اقامتگاه شهرستانی خود پناه برده است. پیشتر گزارش شده بود که یکی از خدمتکاران کاخ سلطنتی به کرونا مبتلا شده است.

ملکه انگلیس هفته گذشته (29 اسفند 1399) با صدور بیانیه ای هشدار داد که این کشور در حال ورود به یک دوره بسیار نگران کننده و مبهم است.

وی در این بیانیه یادآور شد: به تمام خانواده ها در سراسر کشور توصیه شده تا برای منافع جمعی، روال عادی زندگی خود را تغییر داده و از افراد آسیب پذیر حفاظت کنیم.

ملکه انگلیس تاریخ این کشور را مورد اشاره قرار داد و از مردم این کشور خواست تا برای عبور از این بحران، در کنار یکدیگر متحد شوند. او همچنین از کوشش دانشمندان، پزشکان، محققان، مددکاران بخش های عمومی در چند هفته گذشته قدردانی کرد و اضافه نمود: اینک بیش از هر زمان دیگری در گذشته نزدیک نقش مهمی برای ایفا کردن داریم.

هم زمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا، نخست وزیر انگلیس دوشنبه گذشته (4 اسفند 1399) با اعلام شرایط اضطراری از مردم این کشور خواست برای مقابله با کرونا از خانه بیرون نروند.

بر اساس آخرین امار منتشر شده تا به امروز 8 هزار و 422 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده و 422 نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس گزارشها ولیعهد بریتانیا که هفتاد و یک سال سن دارد، علائم خفیفی از بیماری از خود نشان داده است و به گفته سخنگوی او حال عمومی پرنس چارلز در مجموع خوب است.

شاهزاده ولز به همراه همسرش کامیلا در اسکاتلند در قرنطینه خانگی به سر می برند. بنا به اعلام کاخ باکینگهام، ملکه بریتانیا، چارلز را روی 12 مارس دیده است و حال او همچنان خوب است.

،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "ولیعهد انگلیس کرونا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولیعهد انگلیس کرونا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید