ابراز خشم جالب کاناوارو بعد از ناکامی کشورش در صعود به جام جهانی

به گزارش وبلاگ بروز، برادر کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا پس از تماشای ناکامی آتزوری برای صعود به جام جهانی 2018 واکنشی جالب و کنایه آمیز درباره شرایط کالچو نشان داد.

ابراز خشم جالب کاناوارو بعد از ناکامی کشورش در صعود به جام جهانی

به گزارش وبلاگ بروز، پائولو کاناوارو مدافع تیم فوتبال ساسولو و برادر فابیو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از ناکامی آتزوری در غلبه بر صعود در بازی برگشت پلی آف جام جهانی و باز ماندن این تیم از صعود به تورنمنت تابستان سال آینده پس از 60 سال، در صفحه اینستاگرامش پستی طعنه آمیز درباره اوضاع آشفته فوتبال ایتالیا گذاشت.

او نوشت: بچه ها، ما امروز جام جهانی را از دست ندادیم. ما 15 سال پیش آن را از دست دادیم زمانی که به لطف ورود پول های هنگفت به جهانی فوتبال ایتالیا از هر گوشه از جهان بازیکنانی آوردیم که به شیوه ای غیرمنصفانه فرصت هایی که حق بازیکنان خودمان بود را بدزند ... ما به لطف مربیان ایتالیایی مان به آنها افتخار و شهرت دادیم، مربیانی که هنوز در جهان بهترین هستند. من فقط امیدوارم که حالا این ضربه سخت سرانجام بتواند منجر به یک اصلاحات اساسی برای فوتبال ما باشد.

در ادامه پست کاناوارو آمده است: باید با مومیایی هایی که فوتبال ایتالیا را کنترل می نمایند (اشاره به کارلو تاوکیو، رئیس 74 ساله فدراسیون فوتبال ایتالیا و جامپیرو ونتورا سرمربی 69 ساله تیم ملی ایتالیا) خداحافظی کنیم و فضا را برای ورود جوان ترها خالی کنیم. تشکر می کنم اگر از راستا لعنتی ما کنار بروید ... زنده باد بوفون بزرگ که فرصت تبدیل شدن به تنها بازیکن حاضر در 6 جام جهانی را از دست داد و با وجود این ناکامی مقابل دوربین ها رفت. امیدوارم اشک های تو آخرین اشک هایی باشد که به پای فوتبال مان ریخته می گردد!!! بیاید از ایتالیای جوانی که خواهد آمد حمایت کنیم!!! بیاید همان ایتالیایی باشیم که همه جهان به آن غبطه می خورد! متأسفانه چنین اتفاقی باید رخ می داد تا از خواب غفلت بیدار شویم.

منبع: تسنیم

به "ابراز خشم جالب کاناوارو بعد از ناکامی کشورش در صعود به جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز خشم جالب کاناوارو بعد از ناکامی کشورش در صعود به جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید