همه اخبار و مقاله ها

همه چیز درباره لیپ گلاس (برق لب) و استفاده های آن

برق لب یا لیپ گلاس یکی از اقلام آرایشی ضروری برای دوست داران آرایش است. لیپ گلاس لب ها را پرتر و مجذوب کننده تر نشان می دهد و به همین دلل این روزها تقریبا هیچ سلبریتی و متخصص آرایشی وجود ندارد که از این محصول استفاده نکند. اما این مایع برق و محبوب از چه چیزی...

24 مهر 1402

8 تجهیزات ساخت موسیقی ضروری برای هنرمندان تازه کار

آیا به تازگی تصمیم گرفته اید به طور جدی و حرفه ای موسیقی فراوری کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، در این صورت، شما باید تجهیزات فراوری موسیقی ضروری را برای کار خود تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم تجهیزات فراوری موسیقی که در همین ابتدای کار به آنها احتیاج...

15 مهر 1402

گوشی خاص و کمیاب اروپایی نوکیا، فقط 50 گوشی تولید خواهد شد، عکس

دیجیاتو نوشت: همان طور که پیش تر وعده داده بود، شرکت HMD Global تولید گوشی های هوشمند 5G در اروپا را آغاز کرد و اولین محصول آن ها که به صورت محدود وارد بازار خواهد شد، نوکیا XR21 Limited Edition نام دارد. عرضه این دستگاه همچنین زمینه ساز تولید موبایل های اختصاصی برند...

13 مهر 1402

نوشیدنی هایی برای کنترل فشار خون

تقریباً نیمی از افراد در بزرگ سالی دچار فشار خون بالا می شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری قلبی و سکته را افزایش می دهد. رژیم غذایی تأثیر قابل توجهی بر مدیریت فشار خون دارد؛ فشار خون بالا یا پرفشاری خون یک بیماری مزمن است که در آن فشار خون در شریان...

10 مهر 1402

وانت آریسان دو بهینه در راه بازار ، نصب سیستم کنترل پایداری و دی لایت

وانت آریسان دو بهینه به مرحله فراوری رسید. این خودرو از پیشرانه XU7 پلاس استفاده می نماید و دیفرانسیل جلو است. آیا این خودرو بهتر از وانت آریسان قدیمی است؟

5 مهر 1402

گنج گرانبهایی که از فضا به زمین رسید

فضاپیمایی که بیش از 950 میلیون کیلومتر را طی نموده است، روز یکشنبه بسته خود را تحویل داد؛ بسته ای که شامل نمونه هایی از یک سیارک است که بیش از 100 میلیون کیلومتر از زمین فاصله دارد.

3 مهر 1402

7 ترفند خانه داری برای خانم های باسلیقه

خانه داری یکی از مهارت های مهمی است که بعضی از افراد باسلیقه در آن رجحان دارند. هنر خلق فضایی زیبا، آرامش بخش و مثبت، نشان دهنده سلیقه و استعدادهای فردی خواهد بود. ترفندهای خانه داری مختلفی وجود دارند که شما باتوجه به تمرکز خودتان بر موضوع خاص در محیط...

1 مهر 1402

وقت سلطان داغی آذری ها رسید

اهالی روستای عنصرود در آذربایجان شرقی با شروع پاییز مراسم شکرگزاری به نام سلطان داغی برگزار نموده و دامداران این روستا گوسفندانی را برای این مراسم قربانی می نمایند.

31 شهریور 1402

پشت پرده ابرهای سیل آسا چه خبر است؟ ، زنگ خطری که باید شنید

بارش های ناگهانی و جاری شدن سیل ها در ایران ناشی از چیست و آیا این یک پدیده منحصر به فرد در ایران است یا ریشه در تغییرات اقلیمی دارد؟

30 شهریور 1402

پروین: پرسپولیس مقابل النصر ترسو بود

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: به نظرم مقابل النصر بازیکنان ترسو بازی کردند.

29 شهریور 1402

باکو چند دقیقه قبل از شروع عملیات در قره باغ به مسکو خبر داد

مهر نوشت: وزارت خارجه روسیه اعلام نمود ادعای رسانه های جمهوری آذربایجان درباره اطلاع مسکو از عملیات نظامی در قره باغ نادرست است و باکو چند دقیقه پیش از عملیات به نیروهای روسی خبر داد.

29 شهریور 1402

میهمان ویژه در اردوی پرسپولیس قبل از بازی با النصر

اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مشاور مدیرعامل و دو پیشکسوت سرخ ها با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ملاقات کردند.

28 شهریور 1402

اضافه شدن 1180 تخت نو به ظرفیت اقامتی خراسان رضوی

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد 1180 تخت تازه از محل بهره برداری واحدهای اقامتی تاسیسات گردشگری به تخت های خراسان رضوی اضافه شده است.

27 شهریور 1402

11 آیتم پاییزی که باید در کمد لباس آقایان باشد

پاییز یکی از برترین فصل ها برای داشتن استایل کلاسیک مردانه است زیرا می توان لایه های اضافه ای به رنگ های خاکی غنی به استایل اضافه نمود که تماشای آن بسیار لذت بخش است. علاوه بر این پاییز فصلی است که در آن می توان از اکسسوری های زمستانی مانند دستکش، شال های...

26 شهریور 1402

آتش سوزی چند دستگاه تسلا در آلمان، خسارت 26 میلیاردی خودروهای برقی، عکس و فیلم

چند روز پیش در یکی از پارکینگ های منطقه ها آلمان، آتش سوزی رخ داد که در طی این حادثه، 10 خودروی تسلا در آتش سوختند. اصلی ترین دشمن خودروهای الکتریکی به علت به وجود باتری، آتش و شعله ور شدن آن است.

25 شهریور 1402

کسر امتیاز از پرسپولیس قطعی شد؟ ، جزئیات تخلفی که پرسپولیس مرتکب شد

با اتفاقات رخ داده احتمالا بحث کسر امتیاز از پرسپولیس در شرایط فعلی مطرح نخواهد بود.

23 شهریور 1402

مردم کدام کشور ها بیشتر مالیات می دهند؟ ، سهم ایران چقدر است؟

عوامل مختلفی باعث می شوند سطح مالیات گیری در نقاط مختلف دنیا متفاوت گردد.

23 شهریور 1402

فوری، شوک به سرخ ها؛ سرنوشت سپاهان در انتظار پرسپولیس ، گزارش تخلفات به کمیته انضباطی ارسال شد

کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی امروز جلسه ای در خصوص شرایط قراردادهای باشگاه پرسپولیس تشکیل داد.

22 شهریور 1402

انجام 9 پرواز فوق العاده در مسیر تهران مشهد و بالعکس

ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، انجام 9 پرواز فوق العاده در مسیر تهران مشهد و بالعکس صورت می گیرد.

21 شهریور 1402

جزئیات واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند ، متراژ و قیمت زمین ها

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای نو ایران از آنالیز 14500 تقاضای واگذاری زمین اطلاع داد و گفت: در قانون جوانی زمین به ارزش 1.1 میلیارد تومانی به متقاضیان واگذار می گردد.

21 شهریور 1402
تعداد: (1746)