گوشی خاص و کمیاب اروپایی نوکیا، فقط 50 گوشی تولید خواهد شد، عکس

به گزارش وبلاگ بروز، دیجیاتو نوشت: همان طور که پیش تر وعده داده بود، شرکت HMD Global تولید گوشی های هوشمند 5G در اروپا را آغاز کرد و اولین محصول آن ها که به صورت محدود وارد بازار خواهد شد، نوکیا XR21 Limited Edition نام دارد. عرضه این دستگاه همچنین زمینه ساز تولید موبایل های اختصاصی برند HMD خواهد بود که برنامه تولید آن ها چند وقت پیش اعلام شد.

گوشی خاص و کمیاب اروپایی نوکیا، فقط 50 گوشی تولید خواهد شد، عکس

نوکیا XR21 در اصل اولین بار در ماه مه معرفی شده بود و از طراحی نظامی MIL-STD-810H با گواهی IP69K بهره می برد. این گوشی دارای نمایشگری 6.49 اینچی با پنل IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و گوریلا گلس ویکتوس است.

قلب تپنده نوکیا XR21 چیپست اسنپدراگون 695 است. این گوشی در قاب عقب از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی بهره می برد. انرژی دستگاه نیز از طریق یک باتری 4800 میلی آمپرساعتی تأمین می شود که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

نوکیا ایکس آر 21 که از اندروید 12، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، با قیمت 699 یورو روانه بازار می شود اما تنها 50 نمونه از نسخه Limited Edition آن تولید خواهد شد. روی این نسخه شماره ویژه ای حک خواهد شد که عدد آن را در این سری نشان می دهد. HMD وعده داده است که در آینده نسخه معمولی این دستگاه را هم به فروش برساند.

HMD Global پیش تر از اعلام موقعیت کارخانه های خود در اروپا خودداری کرده بود، اما حالا با معرفی این گوشی سیاست خود را تغییر داده است. این شرکت می گوید حداقل یکی از کارخانه های آن ها که XR21 در آن تولید شده، در کشور مجارستان قرار گرفته است. به علاوه، وعده داده شده است که کارخانه های بیشتری در سراسر اروپا احداث خواهد شد.

رسانه ها می گویند ازجمله دلایلی که باعث شده است HMD خطوط تولید خود را از آسیا به اروپا ببرد، مسائل امنیتی است. این شرکت در سال 2019 دیتاسنترهای خود را به اروپا برد و حالا حتی مونتاژ این محصولات را در قاره سبز انجام می دهد تا از بابت امنیت محصولات خود به کاربران اروپایی، به خصوص کسب وکارها، اطمینان دهد که اطلاعات آن ها به خطر نمی افتد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی خاص و کمیاب اروپایی نوکیا، فقط 50 گوشی تولید خواهد شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی خاص و کمیاب اروپایی نوکیا، فقط 50 گوشی تولید خواهد شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید