خودرو

وانت آریسان دو بهینه در راه بازار ، نصب سیستم کنترل پایداری و دی لایت

وانت آریسان دو بهینه به مرحله فراوری رسید. این خودرو از پیشرانه XU7 پلاس استفاده می نماید و دیفرانسیل جلو است. آیا این خودرو بهتر از وانت آریسان قدیمی است؟

5 مهر 1402

آتش سوزی چند دستگاه تسلا در آلمان، خسارت 26 میلیاردی خودروهای برقی، عکس و فیلم

چند روز پیش در یکی از پارکینگ های منطقه ها آلمان، آتش سوزی رخ داد که در طی این حادثه، 10 خودروی تسلا در آتش سوختند. اصلی ترین دشمن خودروهای الکتریکی به علت به وجود باتری، آتش و شعله ور شدن آن است.

25 شهریور 1402

متفاوت ترین هیوندای سوناتا ساخته شد، عکس

گجت نیوز نوشت : هیوندای سوناتا برای اولین بار به نسخه چهار چرخ محرک مجهز شد. در ادامه با مشخصات نسخه چهارچرخ محرک Hyundai Sonata آشنا می شویم.

19 شهریور 1402

جیانگنان یو2؛ برگ برنده یک ورشکسته برای بازگشت به بازی

زوتی خودروساز چینی از سال 2019 دیگر محصولی را روانه بازار نکرد و در سال 2021 اعلام انحلال کرد. ظاهرا زوتی پس از طی چالش های فراوان باردیگر در سال 2023 فعالیت های خود را از سر گرفته است.

6 شهریور 1402

بوگاتی لگویی که حرکت می نماید!، عکس

این مدل از بوگاتی با استفاده از بیش از یک میلیون قطعه تکنیکی به وسیله تیم خلاق لگو ساخته شده است.

31 مرداد 1402

هزینه سالانه خانوارهای شهری و روستایی در ایران اعلام شد

مرکز آمار بیان کرد سال گذشته میانه هزینه خالص سالانه یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی به ترتیب 137 و 79 میلیون تومان بوده است.

22 مرداد 1402

آیا شستن لباس بافتنی در لباسشویی اشتباه است؟

شستن لباس بافتنی در لباسشویی نه تنها امکان پذیر است بلکه کار آسانی است فقط کافیست با ترفندهای آن آشنا باشید. پشم به طور طبیعی در برابر لکه، بو و چین وچروک مقاوم است؛ بنابراین احتیاج به شستشوی کمتری دارد و شستن بیش ازحد به سرعت آن را فرسوده می نماید.

16 مرداد 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه یک مرداد 1402

خبرنگاران- پژو 207 اتوماتیک پانوراما امروز بیشتر از سایر محصولات ایرانخودرو کاهش قیمت داشته است. قیمت پژو 207 اتوماتیک پانوراما در بازار آزاد امروز یکشنبه یک مرداد 780 میلیون تومان یعنی 50 میلیون کمتر از دیروز است و از این نظر تارا اتوماتیک با کاهش قیمت 35...

1 مرداد 1402

شاسی بلند نو چینی دنزا N7 در راه بازار ایران!

پس از معرفی دنزا N7، نوبت به دنزا N8 رسیده و فروش این SUV نو به تازگی در چین شروع شده است. N8 در دو نسخه برقی و PHEV عرضه خواهد شد و موقعیت آن ممکن است کمتر از Denza N7 باشد.

28 تیر 1402

ماشین زمان؛ گنجینه ای از سکه های طلا در کشتزاری در آمریکا کشف شد

بیش از 700 سکه طلا که قدمت آن ها به دوران جنگ داخلی آمریکا بر می شود در یکی از کشتزار های استان کنتاکی کشف شد.

25 تیر 1402

یکسال پس از ناپدید شدن انسان ها جهان چه شکلی می گردد؟

هم اکنون بیش از هشت میلیارد نفر در زمین زندگی می نمایند. ولی اگر به یک باره تمام انسان ها از روی سیاره ما حذف می شدند، چه اتفاقی می افتد؟

24 تیر 1402

ایران در سال گذشته 6.2 میلیارد دلار از جذب جهانگرد ورودی عایدی کسب نموده است

ایرنا/ براساس سخنان معاون توریستی کشور، ایران در سال گذشته 6.2 میلیارد دلار از جذب توریست ورودی عایدی کسب نموده است.

22 تیر 1402

هزینه سفر به استانبول با تور و بدون تور (در سال 1402)

یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری خارجی در بین ایرانیان کلان شهر زیبای کشور ترکیه است. چرا که جاذبه های گردشگری تاریخی، مراکز خرید مدرن، مکان های تفریحی متنوع و ... بسیاری در استانبول وجود داشته و در کنار تمامی این موارد هزینه سفر به آن در مقایسه با دیگر...

13 تیر 1402

هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس

هوش مصنوعی احتمالاً محبوب ترین اصطلاح در سال 2023 تا به امروز بوده است، بسیاری از صنایع به لطف فناوری های یادگیری ماشین آغاز به کشف فرصت های نو حل مسئله نموده اند.

9 تیر 1402

مهدی طارمی از هری کین بهتر است!

تنها یک فصل دیگر از قرارداد هری کین با تاتنهام به جای مانده و گفته می گردد وی در آستانه ترک این باشگاه لیگ رجحان قرار گرفته است. مدیران باشگاه تاتنهام در بازار نقل وانتقالات تابستانی گزینه های احتمالی جانشینی این مهاجم انگلیسی را زیرنظر دارند. از بایرن...

8 تیر 1402

لیست قیمت ایران خودرو ویژه تیر 1402 اعلام شد ، لیست قیمت 28 محصول

فهرست قیمت ایران خودرو برای محصولات تازه این خودروساز به روز شد. ایران خودرو پس از حاشیه های بسیار که بر سر قیمت بعضی محصولات این خودروساز وجود داشت، فهرست قیمت تازه خود را برای تیر ماه با ارقام تازه ای منتشر کرد.

3 تیر 1402

بازی های محلی ایرانی؛ فرصتی برای بودن در کنار خانواده

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، با شنیدن کلمه پیک نیک یاد چه می افتی؟ شاید اولین چیزی که از ذهنت عبور می نماید، پیک نیک های لذت بخش روز سیزده بدر باشد یا شاید هم پرت شوی به دوران کودکی؛ روزهای تعطیل که از خواب پا می شدی و می دیدی همه مشغول آماده شدن...

29 خرداد 1402

محمدرضا گلزار چگونه با داستان ازدواجش ما را بازی داد؟

در چند روز اخیر انتشار خبر و حاشیه هایی از ازدواج محمدرضا گلزار، او را به کانون توجهات رسانه ای و اینترنت بازگردانده است. اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که از ابتدای ماه اخیر (خرداد) این هنرپیشه با ماجرای سیاهی لشکر های مزدوری تحت فشار قرار گرفته بود....

24 خرداد 1402

مدال برنز آسیایی بر گردن پارادوچرخه سوار ایرانی

رقابت های پارادوچرخه سواری آسیا با یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان در حال برگزاری است .

20 خرداد 1402

راهنمای سفر به جزیره تاریخی و تفریحی کیش در خلیج فارس ، از غواصی با دلفین ها تا سفر به شهر زیرزمینی

ایران کشور چهارفصل است. درست است که این جمله را زیاد شنیده اید اما تجربه آن چیز دیگری است.

20 خرداد 1402
تعداد: (189)