بوگاتی لگویی که حرکت می نماید!، عکس

به گزارش وبلاگ بروز، این مدل از بوگاتی با استفاده از بیش از یک میلیون قطعه تکنیکی به وسیله تیم خلاق لگو ساخته شده است.

بوگاتی لگویی که حرکت می نماید!، عکس

تینا مزدکی- اگر به مجموعه لگو خود نگاه می کنید و به این فکر می کنید که چگونه این کار روی زمین امکان پذیر است، تنها نیستید؛ لگو نه تنها از بلوک های استاندارد برای ساخت استفاده کرد، بلکه از خط تکنیک خود نیز استفاده کرد و خط تکنیک بسیار پیشرفته است. این دستگاه دارای میله های متصل، چرخ دنده ها، محورها، موتورها و تعدادی دیگر از قطعات است که بسیار پیچیده تر و فنی تر از آجرهای استاندارد لگو هستند.

تیم نمی خواست چیزی را به شانس بسپارد، بنابراین برای اطمینان از قابل رانندگی بودن آن، از بعضی اجزای غیر لگو از جمله قاب فولادی، باتری ها، چرخ دنده ها و چرخ ها نیز استفاده کردند. در پاسخ به این پرسش که این خودروی لگویی چقدر قادر به حرکت است، باید گفت که خیلی خوب نمی تواند حرکت کند اما تیم آن را به سرعت 20 کیلومتر در ساعت رساندند.

قرار نیست هیچ رکورد سرعتی کسب کند، اما این برای خودرویی که از موتورهای پلاستیکی و بلوک های لگو ساخته شده است بسیار چشمگیر است.

این خودروی لگویی دارای درهایی است که باز و بسته می شوند، اسپویلری که با فشار دادن یک دکمه بالا و پایین می رود و چراغ ها و وسایل الکترونیکی کاملاً کارآمد دارد. در داخل دارای یک فرمان قابل جدا شدن و یک سرعت سنج کاربردی است که بعلاوه با استفاده از بلوک های تکنیک ساخته شده است.

در حالی که ساخت آن به میزان یک بوگاتی شیرون واقعی به ساعت احتیاج نداشت، تیم هزاران ساعت را به این مدل اختصاص داد. در واقع، آنها تخمین می زنند که فرآیند ساخت حدود 13500 ساعت از توسعه تا ساخت طول کشیده است.

منبع: supercarblondie

فراری قدیمی خاص 3 هزار میلیارد تومانی/ عکس

نسل نو شاسی بلندی که جای خالی جیپ را در ایران پر می نماید/ عکس

ماشین چند میلیون دلاری در دود یک اشتباه غرق شد/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بوگاتی لگویی که حرکت می نماید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوگاتی لگویی که حرکت می نماید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید