عجیب ترین کراس اوور دورگه جهان: نصف بنز ، نصف ماشین چینی! ، عکس

به گزارش وبلاگ بروز، مرسدس بنز و جیلی هر دو 50 درصد از سهام اسمارت را در اختیار دارند و اولین محصول مشترکشان را به نام 1# در بازار چین عرضه نموده اند.

عجیب ترین کراس اوور دورگه جهان: نصف بنز ، نصف ماشین چینی! ، عکس

امیرحسین عابدینی: اسمارت 1# در 3 ماهه اول سال 2023 توانست فروش 12 هزار و 697 دستگاهی را تجربه کند.در مجموع این خودرو از زمان عرضه در ماه سپتامبر 2022، توانسته 21 هزار و 909 دستگاه فراوری و عرضه کند.

این SUV کوچک طراحی مشابهی با محصولات قبلی اسمارت دارد.چراغ نسبتا بزرگ با دیلایت V شکل، مجذوب کنندهیت و خاص بودن این قسمت را بیشتر نموده است.هر دو چراغ با یک نوار شیشه ای به هم متصل شده اند.

نمای کناری اسمارت 1# یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این خودرو به شمار میرود.رینگ های مجذوب کننده در کنار بدنه کِرو مانند و بعلاوه دو رنگ بودن بدنه مجذوب کنندهیت بصری بسیاری را ایجاد نموده اند.

روی ستون C خودرو لوگوی اسمارت قرار گرفته است.

چراغ های پشتی شباهت خوبی با چراغ های جلویی دارند و هماهنگی مطلوبی را ایجاد نموده است.گرافیک داخلی این چراغ ها جالب توجه اند.

هنرمندی آلمانی ها و چینی ها در کابین اسمارت 1# تکمیل می گردد.طراحی آبشاری کابین مجذوب کنندهیت بسیاری دارد.سبک خاص طراحی دریچه های تهویه هوا هم خودنمایی می نماید.دو نمایشگر در کابین خودرو حضور دارند.نمایشگر مرکزی 12.8 اینچی و نمایشگر کیلومترشمار 9.2 اینچی است.

نورپردازی داخلی با قابلیت نمایش 64 رنگ در این خودرو وجود دارد.

پیشرانه برقی با توان فراوری 272 اسب بخار قدرت و 343 نیوتون متر گشتاور در عقب خودرو واقع شده است.اسمارت 1# استاندارد ادیشن پس از هربار شارژ قادر است 535 تا 560 کیلومتر مسافت را طی کند.

شتاب صفر تا صد در این نسخه 6.7 ثانیه است.

نسخه برابوس با دو موتور الکتریکی و قابلیت 4WD قادر است 428 اسب بخار قدرت فراوری کند.شتاب صفر تا صد این نسخه 3.9 ثانیه است.

این خودرو از مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق مستقل چند ی در عقب استفاده می نماید.

قیمت اسمارت 1# در چین از 26 هزار دلار آغاز و تا 40 هزار و 500 دلار ادامه دارد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عجیب ترین کراس اوور دورگه جهان: نصف بنز ، نصف ماشین چینی! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین کراس اوور دورگه جهان: نصف بنز ، نصف ماشین چینی! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید