هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس

به گزارش وبلاگ بروز، هوش مصنوعی احتمالاً محبوب ترین اصطلاح در سال 2023 تا به امروز بوده است، بسیاری از صنایع به لطف فناوری های یادگیری ماشین آغاز به کشف فرصت های نو حل مسئله نموده اند.

هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بروز، صنعت خودرو با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها در حال حاضر از هوش مصنوعی برای وظایف مختلف در بخش تحقیق و توسعه خود استفاده می نمایند، عقب نیست. تویوتا اکنون اعلام نموده است که به لطف تکنیک هوش مصنوعی مولد خود که به وسیله موسسه تحقیقاتی تویوتا (TRI) پیشرفته است، آغاز به تحقیق در مورد طراحی خودرو مبتنی بر هوش مصنوعی نموده است.

بیشتر بخوانید:

عکس | هوش مصنوعی همه فن حریف!

اشک تمساح واقعی است!/ عکس

نگران نباشید، پیکاپ بعدی تاکوما شما یک نمای بیرونی کاملاً طراحی شده با هوش مصنوعی نخواهد داشت. در عوض، تویوتا می خواهد از این فناوری در مراحل اولیه طراحی استفاده کند، جایی که تکرارهای مختلف یک پروژه خاص برای ملاحظات مهندسی مورد احتیاج است. یا به بیان ساده، اگر خودروساز تصمیم به ساخت یک کوپه دو در بزرگ تازه داشته باشد، می تواند از هوش مصنوعی بخواهد که تعدادی طرح اولیه را بر اساس پارامترهای از پیش معین شده ایجاد کند. در مورد رندری که در در ادامه می بینید، چنین است، این رندر به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده است.

مدیر بخش رانندگی تعاملی انسانی (HID) TRI شرح می دهد: ابزارهای مولد هوش مصنوعی اغلب به عنوان الهام بخش طراحان استفاده می شوند، اما نمی توانند ملاحظات مهندسی و ایمنی پیچیده ای را که در طراحی واقعی خودرو وجود دارد، مدیریت نمایند. این تکنیک، نقاط قوت مهندسی سنتی تویوتا را با قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی مولد مدرن ترکیب می نماید.

منبع: MOTOR1

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ بروز مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید