11 آیتم پاییزی که باید در کمد لباس آقایان باشد

به گزارش وبلاگ بروز، پاییز یکی از برترین فصل ها برای داشتن استایل کلاسیک مردانه است زیرا می توان لایه های اضافه ای به رنگ های خاکی غنی به استایل اضافه نمود که تماشای آن بسیار لذت بخش است. علاوه بر این پاییز فصلی است که در آن می توان از اکسسوری های زمستانی مانند دستکش، شال های سبک وزن، بافت، جلیقه و آیتم های مختلف دیگر که استایل تان را مجذوب نماینده می نمایند، استفاده کرد. در این مطلب به 11 آیتمی که در فصل پاییز باید در کمد لباس آقایان باشد اشاره نموده ایم.

11 آیتم پاییزی که باید در کمد لباس آقایان باشد

1. دستکش بدون آستر

بسیاری از افراد دستکش آستردار دارند و این بسیار خوب است، اما مزیت دستکش بدون آستر این است که بسیار نازک است و جلوه زیبایی دارد. بعلاوه در فاصله بین فصل پاییز و زمستان به آستر کشمیر یا آلپاکا احتیاجی ندارید زیرا گرمای مورد احتیاج را تامین می نماید. از طرفی در صورتی که بدون دستکش بیرون بروید سرما اذیتتان می نماید بنابراین با پوشیدن این دستکش ها علاوه بر مقاومت در برابر سرما می توانید به استایل خود هم رنگ اضافه کنید. در صورتی که دستکش بدون آستر را انتخاب کردید حتما رنگی را در نظر بگیرید که مناسب پاییز باشد زیرا دستکش مشکی به سادگی با قهوه ای تیره، سبز، نارنجی و سایر رنگ های پاییزی ای که در کمد لباستان وجود دارد ست نمی گردد.

2. کراوات بافت

این کراوات ها بافت زیبایی دارند و امروزه در بازار به وفور یافت می شوند. پیش از این کراوات های بافت به صورت صاف بافته شده و سپس روی یک قاب چوبی قرار داده شده و با دست بافته می شدند. این دقیقا همان روشی است که امروزه با آن کراوات ها را می بافیم. بسیاری از کراوات های بافتی که در بازار وجود دارند مانند جوراب بافته شده اند و بافت و تار و پود آن ها سست تر از کیفیت کراوات های بافت قدیمی است.

از نظر رنگ توصیه می گردد رنگ های پاستلی، سبز، بنفش یا نارنجی را انتخاب کنید. البته رنگ های قهوه ای تنباکویی، زغالی تیره یا زرد هم به علت اینکه بافت بیشتری دارند، می توانید آن ها را با استایل های غیر رسمی بیشتری مانند کاردیگن یا بافت ترکیب کنید. بعلاوه می توانید آن ها را با کت تویید که بسیار شیک و زیبا و مناسب فصل است بپوشید.

3. بوت جیر

در حال حاضر بوت ها برای پاییز ایدئال هستند زیرا اغلب آستر چرم داشته و خیلی گرم نیستند و در عین حال پا را گرم تر از کفش های آکسفورد و دربی نگه می دارند. توصیه می گردد بوت هایی که زیره چرم ضخیم تری دارند و با بند بسته می شوند را انتخاب کنید. بوت های جیر در صورتی که بنددار باشند مانند مدل چوکا انتخاب های بسیار عالی ای هستند. البته انتخاب های دیگری هم مانند بوت دیزرت به رنگ خاکی هم وجود دارند. به نظر می رسد کاربردی ترین بوتی که می توانید در کمد لباس خود داشته باشید رنگ قهوه ای ملایم یا قهوه ای مایل به قرمز است و جنس جیر جلوه نرم تری به آن می دهد.

در صورتی که فقط می خواهید یک جفت بوت داشته باشید پیشنهاد می گردد بوتی به رنگ قرمز تیره را انتخاب کنید زیرا می توانید آن را با کت و شلوار و انواع مختلف لباس های غیررسمی ست کنید. بعلاوه در صورتی که می خواهید به بوت های خود کمی رنگ اضافه کنید به سادگی می توانید رنگ بند بوت هایتان را متضاد انتخاب کنید. در این صورت بدون پرداخت پول یک جفت کفش تازه به نظر می رسد یک بوت تازه خریده اید. در صورتی که هوادار بوت بنددار نیستید می توانید از بوت چلسی بهره ببرید که ظاهری کلاسیک به استایل رنگ می بخشد.

4. جلیقه

جلیقه لایه دیگری را به استایل اضافه می نماید. اغلب جلیقه عجیب بدین معنا است که رنگ متضادی دارد و یاری می نماید که استایل های کاملا متفاوتی را با بودجه کم با لباس هایی که در کمدتان دارید بسازید.

5. کت تویید/ کت اسپرت

زیبایی کت تویید در این است که از رنگ های مختلفی تشکیل شده است و به همین علت ممکن است از دور تک رنگ به نظر برسد اما در واقعیت رنگ های متنوعی در آن وجود دارند. به همین علت پوشیدن آن با سایر لباس های رنگی راحت است و همواره اینگونه به نظر می رسد که واقعا به هم می آیند.

برای آغاز کار توصیه می گردد کت تویید دونگال که گره های کوچکی در همه جای آن به رنگ متضاد وجود دارد یا کت تویید استخوان ماهی به رنگ جودوسر را انتخاب کنید زیرا طرح های محبوب و کلاسیکی بوده و در عین حال می توانید آن ها را با بسیاری از لباس ها ترکیب کنید.

6. کاپشن های ضخیم

این کاپشن ها عالی هستند زیرا شما را گرم نگه می دارند و در عین حال سبک وزن بوده و در صورتی که مدلی از آن ها را انتخاب کنید که بلندتر از کت هایتان باشند به سادگی می توانید آن را به عنوان خارجی ترین لایه بدون اینکه خیلی رسمی به نظر برسد بپوشید. بعلاوه می توانید می توانید آن را با استایل های غیررسمی بپوشید. این کاپشن ها سبک وزن تر از اورکت بوده و سفر کردن با آن آسان تر است. در صورتی که در پی لباسی هستید که کمی رسمی تر باشد پیشنهاد می گردد از ترنچ کتی که دارای آستر درونی قابل جدا شدن باشد بهره ببرید زیرا در این صورت می توانید آن را در روزهای گرم تر پاییز و روزهای سردتر زمستان بپوشید.

7. کلاه تخت

کلاه تخت بسیار عجیب است زیرا شما را گرم نگه می دارد، شیک است و همه افراد اعم از آقایان جوان، نوجوان و مسن می توانند آن را بپوشند. بعلاوه این کلاه مناسب فصل پاییز بوده و از کلاه فدورا رسمیت کمتری دارد بنابراین پوشیدن آن راحت تر است. این کلاه ها خیلی گران نیستند و اغلب از تویید تهیه می شوند بنابراین ترکیب کردن آن ها با سایر رنگ ها ساده بوده و یک افزونه مجذوب نماینده برای کمد لباس پاییزی هستند.

8. اکسسوری های پشمی

درست است که اغلب اوقات کراوات ها از ابریشم تهیه می شوند و خوب هستند بعلاوه در عین حال یک پوشت، کراوات یا کلاه تخت پشمی به سادگی به شما یاری می نماید که استایل مناسب تری را برای پاییز ایجاد کنید. برخلاف ابریشم که خشک و درخشان است، پشم نرم تر و مات تر است و همین موضوع آن را برای همه استایل های پاییزی مناسب می سازد. در صورتی که فقط یک آیتم پشمی در استایلتان باشد باید حتما پوشت پشمی داشته باشید زیرا به متعادل ساختن ساختار حتی اگر کل کمد لباستان پر از کراوات های ابریشمی باشد یاری می نماید. در عین حال مقرون به صرفه تر از کراوات ها است و در صورتی که هیچ اکسسوری پشمی ای ندارید یک انتخاب عالی برای آغاز به شمار می رود.

9. شلوار مخمل کبریتی

با وجود اینکه بسیاری از افراد ممکن است فکر نمایند که این شلوارها باعث می شوند مانند اساتید مسن در دانشگاه ها به نظر برسید اما توجه به این نکته حائز اهمیت است که شلوار مخمل کبریتی برای فصل پاییز عالی است زیرا بسیار گرم بوده و مناسب این فصل است. بعلاوه ظاهر رنگی بسیار زیبایی دارد و به علت روش تهیه پارچه ظاهر متفاوتی دارد.

شرایط متفاوت نور به ایجاد یک استایل کلی مناسب فصل پاییز و زمستان یاری می نماید. نکته عالی در رابطه با شلوار مخمل کبریتی این است که در رنگ های متفاوتی از جمله سبز زیتونی، قهوه ای، قهوه ای مایل به زرد وجود دارد و به سادگی در فصول پاییز و زمستان می توان آن ها را ترکیب کرد.

10. پیراهن رسمی پاستلی

بسیاری از آقایان پیراهن رسمی سفید دارند اما پیراهن سفید با کت تویید تضاد بسیار زیادی دارد. در عوض اگر پیراهنی به رنگ نارنجی کمرنگ، صورتی کمرنگ یا آبی کمرنگ داشته باشید به ترکیب بهتر استایل یاری می نماید. در این حالت تضاد همچنان وجود دارد و افراد به صورت اتوماتیک به این توجه نمی نمایند که پیراهن سفید نیست و هماهنگی بیشتری در ظاهر وجود خواهد داشت.

11. بافت های سبک وزن

اغلب به وجود بافت های پشمی کشمیر سنگین در کمد لباس پاییزی تا آخر پاییز احتیاجی نیست و بنابراین به بافت نازک تری احتیاج دارید تا شما را گرم نگه دارد و در عین حال شیک باشد. به علت اینکه بافت نازک تر است و می خواهید به بدنتان نزدیک تر باشد بنابراین می خواهید استایل بسیار صافی داشته باشید. در صورتی که می خواهید با این بافت ها کراوات بپوشید، یک فرصت بسیار عالی است فقط مطمئن شوید که بافت یقه هفت باشد زیرا در صورتی که یقه گرد باشدکل کراوات را می پوشاند و ظاهری که مجذوب نماینده نیست را نشان می دهد.

از نظر رنگ، از انتخاب بافت های مشکی و سرمه ای اجتناب کنید زیرا خیلی تیره هستند. بعلاوه رنگ های خیلی روشن را هم انتخاب نکنید زیرا بیش از حد روشن هستند و با سایر لباس های کمد لباس پاییزیتان ست نمی شوند. به جای آن ها یک بافت قرمز تیره، آبی ملایم، قهوه ای، سبز یا نارنجی که بسیار کاربردی است، را انتخاب کنید. همه این رنگ ها برای پاییز بسیار مناسب هستند.

منبع: Gentlemans Gazette

منبع: دیجیکالا مگ

به "11 آیتم پاییزی که باید در کمد لباس آقایان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 آیتم پاییزی که باید در کمد لباس آقایان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید