هتل استنفورد؛ اقامتگاهی معروف در یکی از منطقه ها شناخته شده سئول

به گزارش وبلاگ بروز، هتل استنفورد یکی از هتل های 4 ستاره در شهر سئول است. این هتل جزو هتل های مشهور بوده و در موقعیت جغرافیایی خوبی قرارگرفته است.

هتل استنفورد؛ اقامتگاهی معروف در یکی از منطقه ها شناخته شده سئول

این هتل تا ورزشگاه سنگام ورلدکاپ حدوداً 3.6 کیلومتر و تا مرکز خرید تایم اسکوئر 10 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی گیمپو نیز در 12.5 کیلومتری این هتل واقع شده و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره انگیز در شهر سئول را تجربه کنید.

با توجه به اینکه ایستگاه مترو در عرض 15 دقیقه قابل دسترس است، بدین جهت از این طریق می توانید از جاهای دیدنی شهر سئول بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه شده در هتل Stanford Hotel Seoul می توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن سازی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل استنفورد سئول

اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل دسترس است. پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و به صورت اختصاصی در اختیار مسافرانی قرار داده می گردد که از طریق ماشین شخصی سفر می نمایند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید.

درصورتی که به علت سفر کاری راهی شهر سئول می شوید، با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید به مرکز بیزینس سر زده و از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی با هزینه مجزا بهره مند شوید، بعلاوه به راحتی می توانید در این مرکز جلسات کاری تان را برگزار کنید. در بخش شستشو نیز انواع خدمات مانند خشک شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می گیرند.

برای رفت وآمد در میان طبقات هتل Stanford Hotel Seoul می توانید سوار آسانسور شوید. مسافرانی که مسائل حرکتی و جسمانی دارند، با خیال راحت می توانند در هر طبقه از هتل استنفورد سئول اتاق رزرو نمایند.

پرسنل مجرب بوده و در بخش پذیرش به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند، بعلاوه همگی به زبان های انگلیسی، کره ای، ژاپنی و چینی تسلط دارند.

در لابی نیز می توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز، خدمات باربری بهره مند شوید.

امکانات تفریحی هتل

ازجمله امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر شنای سرپوشیده اشاره نمود که در طول سال دایر است. برای استفاده از این استخر باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. علاوه بر آن، سونا و جکوزی داغ در این هتل دایر شده شده تا میهمانان بعد از گشت وگذار و خستگی روزانه در این بخش استراحت نمایند. بعلاوه برای دوستداران ورزش در هتل Stanford Hotel Seoul باشگاه بدن سازی تعبیه شده است که با مجهزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق تریپل دلوکس، سوئیت جونیور و اتاق دوبل سوپرییر. با اقامت در این هتل می توانید منظره بسیار زیبایی از شهر را دیدن کنید. در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه می توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، فضای نشیمن بهره مند شوید. هریک از واحدها دارای حمام اختصاصی بوده که این حمام ها مجهز هستند.

سایر امکانات ارائه شده در داخل اتاق های این مجموعه عبارت اند از کمد لباس، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، یخچال، کتری برقی، میز کار، کاناپه تخت شو. در ورودی هریک از واحدهای هتل Stanford Hotel Seoul جهت رفت وآمد برای مسافران ویلچری تعبیه شده است، بنابراین این مسافران می توانند در هر طبقه اتاق رزرو نمایند. به علت ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها و محفظه بسته این هتل افراد سیگاری باید به محل تعیین شده مراجعه نمایند.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل Café Stanford نام داشته و در این محل می توانید به صورت سلف سرویس از انواع نوشیدنی و خوراکی بین المللی بهره مند شوید. بعلاوه چندین رستوران و تله رستوران نیز در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده اند.

فاصله هتل استنفورد سئول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ گیونگ بوکگونگ: 7.9 کیلومتر

فاصله تا دروازه گوانگ وامون: 8 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی کره: 8.4 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع میونگ دانگ: 9.1 کیلومتر

فاصله تا برج ان سئول: 9.6 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل استنفورد؛ اقامتگاهی معروف در یکی از منطقه ها شناخته شده سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل استنفورد؛ اقامتگاهی معروف در یکی از منطقه ها شناخته شده سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید