معرفی هتل 4 ستاره اکسیدنتال در مادرید

به گزارش وبلاگ بروز، هتل اکسیدنتال مادرید | Occidental Madrid Este

در پی هتلی مدرن برای اقامت در مادرید هستید؟ هتل اکسیدنتال مادرید Occidental Madrid Este هتلی شیک و با سبکی مدرن می باشد. این هتل 4 ستاره، در واقع همان هتل بارسلو توره آریاس مادرید Barceló torre Arias بوده که پس از بازسازی تغییر نام پیدا کرد. این بار مجله خبرنگاران به معرفی کامل هتل اکسیدنتال مادرید می پردازد. در این معرفی، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های مادرید را بیان کرده و بررسی می کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره اکسیدنتال در مادرید

خدمات رفاهی هتل اکسیدنتال مادرید

امکانات مرکز تجاری شبانه روزی این هتل 4 ستاره، شامل 2 اتاق ملاقات، فضای کنفرانس و امکانات فکس و فتوکپی است که در اختیار شما مهمانان تاجر قرار خواهد گرفت. کارکنان میز پذیرش بسیار خوشرو بوده و در میز پذیرش برای انجام کارهای مربوط به تحویل اتاق در خدمت شما خواهند بود. اگر حوصله پر کردن فرم ها را جلوی میز پذیرش ندارید، این کار را، در اتاق انجام دهید. از این میز، انبار چمدان، خدمات تور و راهنمای گردشگری به همراه بلیط وسایل حمل و نقل شهری، صندوق امانات و یا سرویس حمل و نقل برای اطراف را بخواهید. می توانید از اینترنت وای فای رایگان هتل در همه نقاط آن استفاده کنید. پارکینگی خصوصی با پرداخت های روزانه برای شما مهمانانی که وسیله نقلیه دارند فراهم می باشد.

کارکنان هتل به زبان فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می کنند و می توانید اطلاعات بیشتری در مورد جاذبه های محلی از آنها بگیرید. حیوانات خانگی خود را به این هتل نیاورید و اگر با خانواده سفر می کنید از مزایای نگهداری کودک خود با پرداخت هزینه آن، برخوردار خواهید شد. اگر به خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی نیاز دارید، با پرداخت هزینه، آن را درخواست دهید. در لابی، روزنامه رایگان و فضایی برای نشستن و لذت بردن از قهوه و چای عالی در نظر گرفته شده است.

می توانید از هتل، ماشین کرایه کنید و ترانسفر فرودگاهی نیز در صورت درخواست در اختیارتان قرار می گیرد. برای افراد کم توان یا ناتوان، ویلچر و امکانات دیگر مهیا بوده و آسانسور رفت و آمد بین 4 طبقه را برای شما مهمانان راحت می کند. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به هتل اکسیدنتال مادرید از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل اکسیدنتال مادرید

برای مهمانان ورزشکار یا علاقمند به ورزش های روزانه مرکز تناسب اندامی فراهم شده است که تمام لوازم مورد نیاز شما را دارد و اگر در پی رفع خستگی هستید، می توانید به اتاق سونای هتل بروید. برای بازی گلف زمینی به مساحت 3 کیلومتر در اختیارتان قرار می دهد.

رستوران هتل:

بطری های آب معدنی باید خریداری شود. می توانید از خدمات شبانه روزی پذیرایی در اتاق استفاده کنید. بوفه صبحانه هر روز بین ساعت 7 الی 10:30 صبح آماده بوده و تنها رستوران هتل تمام وعده های غذایی از جمله ناهار و شام را سرو می کند. انواع غذاهای مدیترانه ای را در رستوران ال هایدو El Hayedo سفارش دهید. منوی این رستوران، دارای غذاهای رژیمی، پیش غذا و دسر بوده و انواع غذاهای سبک را برای میان وعده سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها همه، با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی، میز مطالعه، گاوصندوق دیجیتالی که لپ تاپ نیز درون آن جای می گیرد و تلفن در اختیارتان قرار داده می شود. یخچالی کوچک در فضای نشیمن مبله شده، دوش در حمام و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان از دیگر امکاناتی است که درون اتاق ها گذاشته شده است. تمام 108 اتاق دیوارهایی ضد صدا داشته و اگر تخت اضافه یا امکانات اتوکشی درخواست دهید، هزینه دیگری باید پرداخت کنید. دمای اتاق از درون آن و به خواست خود شما تنظیم می شود.

برای رزرو اتاق در هتل اکسیدنتال مادرید یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل مادرید در سایت وبلاگ بروز مراجعه کنید. برای خانواده های مهمان، تخت نوزاد یا گهواره رایگان آورده می شود. اینترنت وای فای نیز، در دسترس است.

انواع اتاق های هتل اکسیدنتال مادرید

  • اتاق استاندارد: 22 مترمربع مساحت، نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد.
  • سیتی سامر: سیگار کشیدن در این اتاق ممنوع بوده و متراژ آن، 22 متر مربع می باشد.
  • دبل برای استفاده یک نفر: 22 مترمربع متراژ داشته و دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره درون آن گذاشته شده است. این اتاق دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق زمستانی مخصوص: مساحت به میزان 22 مترمربع بوده و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ کینگ دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر مادرید

این هتل، در فاصله چند متری از خیابان آلکالا واقع شده است که تمام راه را تا میدان معروف پئرتا دل سول شما را هدایت می کند. ایستگاه متروی سیوداد در 400 متری و ایستگاه اتوبوس در نزدیکی این هتل 4 ستاره قرار گرفته است.

  • ایستگاه متروی گارسیا نوبلجاس: تا شما تنها، 600 متر فاصله دارد که با 15 دقیقه پیاده روی یا 3 دقیقه رانندگی به آن می رسید.
  • موزه ملی دل پرادو: 5.7 کیلومتر دورتر است که با دو خط مترو، حدود 50 دقیقه و با تاکسی 14 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید.
  • ایستگاه چامارتین: در 6.1 کیلومتری شما قرار گرفته است. با 14 دقیقه رانندگی می توانید به این ایستگاه بروید.
  • ایستگاه قطار آتوچا مادرید: 6 کیلومتر از شما دورتر بوده که با متروی تندرو، طی این راستا یک ساعت طول می کشد. ماشین 16 دقیقه ای شما را در این محل پیاده می کند.
  • : این میدان بزرگ با کافه ها و مغازه های اطرافش در فاصله 6.8 کیلومتری شما قرار گرفته است. با تاکسی 18 دقیقه تا این محل راه خواهید داشت.
  • میدان پوئرتا دل سول: این میدان نیز، در 6.5 کیلومتری شما قرار گرفته است. با ماشین، حدود 16 دقیقه تا این میدان راه دارید.
  • : این پارک تا شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با مترو باید دو خط عوض کنید تا حدود 54 دقیقه، به این محل برسید. با تاکسی 14 دقیقه زمان می برد تا به این پارک و بنای زیبای آن برسید.
  • ساختمان کنگره مادرید: این کاخ تا شما 5.5 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی 9 دقیقه زمان می برد تا به اینجا برسید. با اتوبوس خط 104، حدود 50 دقیقه راه خواهید داشت.
  • استادیوم سانتیاگو برنابئو: 5.4 کیلومتر است. پیاده بیشتر از یک ساعت راه دارید بنابراین بهتر است با مترو یا تاکسی بروید تا 15 دقیقه ای به استادیوم برسید.
  • : تا این اقامتگاه، 7.3 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی، 11 دقیقه ای به آنجا می رسید.

موقعیت هتل اکسیدنتال مادرید

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، مادرید 28037، 21-19، خیابان جولیان کاماریلو

Calle de Julian Camarillo, 19-21, 28037 Madrid, Spain

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره اکسیدنتال در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره اکسیدنتال در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید