محبوب ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی

به گزارش وبلاگ بروز، شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی معروف در کشور ترکیه می باشد که با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی این شهر، گردشگران می توانند در هر فصل از سال به قصد بازدید از استانبول از تورهای ما بهره مند شوند.

محبوب ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی

تور استانبول از جمله محبوب ترین تورهای خارجی در کشور ما می باشد که ایرانیان در میان انواع تورهای مسافرتی خارجی علاقه مند و خواستار شرکت و ثبت نام در تور استانبول می باشند.

شهر استانبول در شمال غربی منطقه مرمره ترکیه واقع شده است. این شهر با داشتن مراکز خرید متعدد و جشنواره های مجذوب کننده و بعلاوه منطقه ها گردشگری طبیعی و تفریحی به یکی از مکان های مهم گردشگری در دنیا تبدیل شده است که در سال های گذشته شاهد افزایش ورود جهانگرد ها و مسافران به این شهر تاریخی و جهانگردی می باشیم. شما می توانید با توجه به شرایط خود در یکی از تورهای گردشگری ما به این شهر شرکت نمایید و سفری پر از خاطره و لحظاتی پر از هیجان را سپری کنید.

گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارند بایستی نسبت به خرید تور استانبول اقدام کرده و در زمان مناسب با هزینه معقول صندلی خود را رزرو کنند.

تورهای استانبول با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت بوده و این امر این امکان را می دهد که گردشگران و مسافران با توجه به سلیقه خود یکی از تورهای ارائه شده را انتخاب و در آن ثبت نام کنند. تور مسافرتی استانبول یکی از پرطرفدارترین و پرانتخاب ترین تورهای برگزاری در سال های گذشته می باشد.

بخش قدیمی شهر استانبول روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. پیشینه این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند.

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال فرق دارد و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول تعیین نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار بالا می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گران تر از قیمت ها در نیمه دوم سال می باشد؛ برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گران تر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت شما کاهش می یابد. به طور کلی گردشگران می توانند با توجه به میزان بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین بلیط و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو کنند.

بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی استانبول

شکم گردی در خیابان های معروف استانبول از دیگر نکات مهم این سفر می باشد که می توان گفت مدت زمان برگزاری تور استانبول در قیمت تور بسیار تأثیرگذار است و افراد می توانند برای داشتن هزینه های مقرون به صرفه در تورهای کوتاه و دو یا سه روزه شرکت داشته باشند که پیشنهاد می کنیم هر چقدر زمان داشته باشید باز هم برای بازدید از زیبایی ها و جاذبه های این شهر زمان کم خواهید آورد.

مزیت های تورهای استانبول

سفر با تورهای استانبول مزایای بسیار زیادی در پی خواهد داشت و مسافران و جهانگرد ها با توجه به بهره مندی از مزیت ها و ویژگی های سفر با تور علاقه مند شرکت در آنها می باشند. در سفر با تورهای مسافرتی افراد می توانند بدون احتیاج به داشتن برنامه ریزی سفر تنها با بستن چمدان لوازم شخصی خود به این سفر بپردازند؛ بعلاوه با داشتن راهنمای تور مسافران می توانند با آگاهی بسیار و کسب اطلاعات دقیق از بسیاری اماکن تاریخی و قدیمی استانبول تماشا کنند و بعلاوه از دیگر مزیت های تورهای استانبول می توان به هزینه های مقرون به صرفه اشاره کرد که این موضوع سبب جذب مسافران و گردشگران بی شماری برای شرکت در تورهای مسافرتی می باشد. شما نیز برای داشتن هزینه های مقرون به صرفه قیمت و مناسب سفر در تور استانبول ثبت نام کنید.

برترین زمان خرید تورهای استانبول

با توجه به شرایط اقلیمی شهر استانبول می توان گفت آب و هوای معتدل و مناسبی در سطح شهر حاکم می باشد، از این جهت برترین زمان خرید تورهای استانبول بر اساس شرایط آب و هوایی، فصل بهار و تابستان می باشد و گردشگران می توانند در آن ایام از سال بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی سفری بی دغدغه و پر از هیجانی را تجربه کنند اما برترین زمان سفر از نظر میزان هزینه ها نیمه دوم سال را می توان دانست چرا که در این فصل ها ورودی گردشگران به شهر استانبول بسیار کاهش یافته می گردد. از این رو شما می توانید با توجه به شرایط خود زمان مناسب را برای سفر به این شهر و شرکت در تور انتخاب نمایید.

تور آنتالیا نگین مدیترانه

سفر به آنتالیا با تور مزایای زیادی برای گردشگران دارد، زیرا می توانید از تمام جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر بدون هیچ نگرانی بابت برنامه ریزی و کمبود زمان تماشا کنید، به علاوه اقامت هتل و رزرو هواپیما به وسیله تور برای شما انجام می گردد و از دیگر امکانات و خدمات آن نیز می توانید بهره ببرید.

یکی از انواع تور آنتالیا، تور آنتالیا با پرواز ایرانی است همان طور که می دانید پرواز مستقیم به آنتالیا وجود ندارد به همین دلیل هواپیما ایران به یکی از شهر های آنتالیا فرود می آید بعد از این که هواپیمای ایران در یکی از شهرهای نزدیک به آنتالیا فرود آمد مسافرین باید به صورت زمینی به آنتالیا بروند؛ بنابراین سفر به آنتالیا با تور در ابتدا به صورت هوایی و در آخر به صورت زمینی انجام می گردد.

اما تور آنتالیا با پرواز ترک برخلاف پرواز ایرانی به صورت مستقیم به آنتالیا انجام می گردد و مسافران دیگر دغدغه سفر زمینی به آنتالیا را ندارند. پرواز ترک به صورت مستقیم به یکی از فرودگاه های شهرهای ترکیه مانند آدانا انجام می گردد و در آخر بعد از توقف چند دقیقه ای هواپیما به سمت فرودگاه آنتالیا می رود.

انواع تور آنتالیا از نظر خدمات هتل

در آنتالیا هتل های زیادی وجود دارند که خدمات مختلفی ارائه می دهند. همه هتل ها خدمات یکسانی مانند صبحانه رایگان و خدمات اتاق را در اختیار مسافران قرار می دهند، اما اگر مسافرین بخواهند خدمات دیگر هتل را دریافت کنند باید به صورت جداگانه هزینه خدمات را بپردازند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت تور آنتالیا

یکی از عواملی که روی قیمت سفر به آنتالیا با تور تأثیر می گذارد تاریخ تور است. در فصل های سرد تقاضا برای سفر به آنتالیا کاهش می یابد و در فصل های گرم سال مانند تابستان تقاضا برای سفر افزایش می یابد و به همین دلیل در فصل هایی که تقاضا زیاد است قیمت تور نیز تغییر می نماید.

اگر شما خواستار سفر به آنتالیا هستید پیشنهاد می گردد از تور بهره ببرید تا هزینه های شما در هنگام سفر کمتر گردد و سفری امن داشته باشید.

تجربه یک سفر بی نظیر به جزیره مرجانی کیش خلیج همیشه فارس

اگر خواستار سفر به این جزیره در یک فرصت عالی و بهره مندی از مجذوب کنندهیت ها و لذت های این جزیره هستید تورهای کیش از اوایل پاییز تا اوایل بهار عالی ترین زمان برای شماست البته گردش در این جزیره همیشه لذت بخش است و چه بسا تورها قیمت مناسب تری هم داشته باشند ولی اگر به هوای خیلی گرم و مرطوب عادت ندارید، سفر در فصل گرم برای شما خیلی مناسب نیست. با استفاده از تور کیش می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه ای از بابت مسیر رفت و برگشت از سفر خود نهایت استفاده را ببرید.

با توجه به هزینه در نظر گرفته و سلیقه خود می توانید به وسیله هواپیما و یا به وسیله راه های زمینی با اتوبوس و قطار سفر کنید.

قیمت تور به عواملی همانند مدت زمان اقامت، کیفیت هتل منتخب و زمان تور و .... بستگی دارد.

نکات مهم هنگام سفر به کیش

از آنجایی که همیشه جزیره کیش آب و هوای معتدل و مناسبی دارد، در زمان سفر و استفاده از تور کیش از لباس های نازک تر بهره ببرید.

اگر اهل شنا هستید، وسایل مخصوص آن را نباید فراموش کنید، عینک مخصوص شنا، حوله، کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی در صورت آفتاب گرفتن کنار ساحل.

فصل تابستان اگرچه مرطوب و گرم تر است؛ اما می توانید از جشنواره های مجذوب کننده و متنوع در شب های آن لذت ببرید. از آنجایی که در این زمان مسافران کمتری به کیش سفر می کنند و جزیره خلوت تر است، شما می توانید تور کیش را با نرخ های بسیار به صرفه تری تهیه کنید.

تفریحات موجود در کیش

گردش در بازارهای مجذوب کننده سرپوشیده و متنوع از جمله تفریحات کیش است. علاوه بر خرید از این جزیره مهیج، پیشنهاد می کنیم بدون استفاده از تفریحات آبی کیش را ترک نکنید؛ زیرا شاید تا سال ها موقعیت اینگونه تفریح ها پیش نیاید. از جمله این تفریحات می توان به فلای بورد، پدل بورد، کشتی اوستا، غواصی، کشتی آکواریوم، جت اسکی، پاراسل، پارک آبی، بنانا، اسکوتر زیردریایی و حتی ماهی گیری اشاره کرد.

می توانید برای صرف یک ناهار یا شام خوشمزه از رستوران های بی نظیر با امکانات متنوع این جزیره بهره ببرید، رستوران های میر مهنا، کوه نور، رویال استار، توتی فروتی و فودلند از جمله محل های صرف غذا در کیش محسوب می شوند که مورد توجه انتخاب های مردمی قرار گرفته اند. در انتها هر شب خاطره انگیز نیز می توانید از خدمات اسکان هتل ها استفاده نمایید.

منبع: گردشبان

به "محبوب ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین مقاصد سفر برای گردشگران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید