همه چیز درباره لیپ گلاس (برق لب) و استفاده های آن

به گزارش وبلاگ بروز، برق لب یا لیپ گلاس یکی از اقلام آرایشی ضروری برای دوست داران آرایش است. لیپ گلاس لب ها را پرتر و مجذوب کننده تر نشان می دهد و به همین دلل این روزها تقریبا هیچ سلبریتی و متخصص آرایشی وجود ندارد که از این محصول استفاده نکند. اما این مایع برق و محبوب از چه چیزی ساخته شده و باید از آن استفاده کرد؟

همه چیز درباره لیپ گلاس (برق لب) و استفاده های آن

در این مطلب از وبلاگ بروز مگ قرار است به پاسخ همین سوالات درباره لیپ گلاس برسیم. پس اگر از هواداران آرایش های ترند هستید، این مطلب را تا آخر بخوانید.

لیپ گلاس چیست؟

لیپ گلاس یک محصول آرایشی عالی است که با براق کردن لب ها می تواند ظاهر آن ها را پرتر و حجیم تر نشان دهد. این محصول نسبت به خط لب، رژ لب مایع و رژ لب جامد رنگدانه های کمتری دارد و در دو نوع مات و شفاف فراوری می گردد. استفاده از برق لب راز مرطوب و درخشان نگه داشتن لب ها است و کارشناسان توصیه می نمایند روی خط لب و رژ لب هم از آن بهره ببرید تا آرایش شما جلوه بهتری داشته باشد.

فرق لیپ گلاس و تینت هم دقیقا در همین مقدار رنگدانه ها است. بافت و جنس هر دو یکی است اما رنگدانه های تینت لب بسیار بیشتر از برق لب است و می تواند به شکل یک رژ لب قوی عمل کند، لب ها را مرطوب نگه دارد، ماندگاری دارد و به راحتی از روی لب پاک نمی گردد. اما برق لب رنگ کمتری دارد و بعد از مدت زمانی از روی لب پاک می گردد.

لیپ گلاس از چه چیزی ساخته شده است؟

اغلب براق نماینده های لب از موم یا ژل نفتی برای ایجاد یک پایه نرم و لغزنده برای ساخت محصول استفاده می نمایند. عطر ها، روغن ها و رنگدانه ها به این پایه اضافه می شوند تا رایحه، بافت و رنگ را تغییر داده، آن را آماده مصرف نمایند. لیپ گلاس آبرسان در بین دیگر انواع آن برترین انتخاب است. چون می تواند علاوه بر ایجاد زیبایی، رطوبت پوست لب های شما را هم تامین کند.

محبوب ترین لیپ گلاس ها در بین خانم ها

لیپ گلاس هم مثل هر محصول آرایشی دیگری در انواع مختلف و با ویژگی های متنوع فراوری می گردد. در این بخش شما با محبوب ترین لیپ گلاس ها در بین مصرف نمایندگان آشنا می شوید. پس اگر قصد خرید دارید می توانید یکی از محصولات این فهرست را انتخاب کنید و از نتیجه کار مطمئن باشید.

برق لب شفاف

رنگ این دسته بسیار ملایم و کاملا شفاف است. از این مدل برق لب ها می توانید برای درخشان کردن رژ لب بهره ببرید چون رنگدانه های خیلی کمی دارد و رنگ اصلی رژ شما را تغییر نمی دهد.

برق لب رنگی

اگر تمایلی به آرایش لایه لایه ندارید می توانید یک برق لب رنگی خریداری کنید تا به همان مقدار که به لب هایتان درخشندگی می دهد، رنگ را هم به آرایش شما اضافه کند. البته نباید این نکته را هم فراموش کنید که ماندگاری رژ لب لیپ گلاس مثل رژ لب مایع و جامد نیست و رنگ آن هم بسیار ملایم تر است.

برق لب شیمر

یک برق لب با نقاط درخشان بسیار ریز که برای مهمانی های شب مناسب است و به عنوان یک لایه روی رژ لب استفاده می گردد.

برق لب مات

شاید نام این مدل برایتان کمی عجیب باشد اما با استفاده از این برق لب روی رژ لب می توانید در کنار اضافه کردن رطوبت به لب ها، رنگ رژ لب را کاملا مات کنید.

برق لب حجم دهنده

در فرمولاسیون لیپ گلاس حجم دهنده موادی وجود دارد که به عنوان حجم دهنده موقت عمل نموده و تا چند ساعت پس از استفاده باعث حجیم تر شدن لب های شما می گردد.

محبوب ترین برندهای لیپ گلس در وبلاگ بروز

حالا که با محبوب ترین انواع برق لب آشنا شدید بد نیست با هم نگاهی به خریداران فروشگاه وبلاگ بروز داشته باشیم و ببینیم کدام برندها از نظر مخاطبان بهتر و محبوب تر است.

لیپ گلاس میبلین

میبلین یک شرکت فراوری نماینده لوازم آرایشی آمریکایی است که از سال 1996 فعالیت خود را شروع نموده و تا امروز به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه لورآل فعالیت می نماید. میبلین همان برندی است که برای اولین بار در دنیا ریمل را فراوری کرد. این مجموعه از هواداران حقوق حیوانات است و محصولاتش به هیچ وجه تست حیوانی ندارند. پس اگر شما از هواداران محیط زیست و دوست داران حیوانات هستید، با خیال راحت می توانید از محصولات این شرکت بهره ببرید.

لیپ گلاس کافهرستا

کافهرستا یک برند ایرانی است که از سال 1381 تا امروز به فراوری لوازم آرایشی متناسب با اقلیم ایران و جنس پوست و موی ایرانیان است. کیفیت محصولات این برند در حدی است که صادرات خوبی به کشورهای اروپایی دارد. لیپ گلاس های این برند در بین 3 برند پرطرفدار قرار گرفته است و جزو انتخاب های اول خریداران است.

لیپ گلاس اسنس

اسنس یک کمپانی آلمانی است که تمام لوازم آرایش مورد احتیاج برای اجرای یک آراشی کامل را فراوری می نماید. این برند از سال 2001 فعالیت خود را شروع کرد و تا امروز جایگاه خود را در فهرست باکیفیت ترین و محبوب ترین فراوری نمایندگان لوازم آرایشی حفظ نموده است. این برند هم هیچ تست حیوانی برای محصولات خود انجام نمی دهد و با وجود کیفیت بالا، محصولاتش را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می نماید.

بعلاوه اگر از دسته افراد وگان هستید باید بدانید که اسنس به فراوری لوازم آرایشی وگان هم مشغول است و می توانید به راحتی تمام لوازم آرایشی مورد نظر خود را از از همین برند تهیه کنید.

چگونه لیپ گلاس درست کنیم؟

برای درست کردن لیپ گلاس در خانه به مواد زیر احتیاج دارید:

  • عسل یک قاشق غذاخوری
  • روغن بادام شیرین یک قاشق غذاخوری
  • زغال اخته 10 عدد

تمام مواد را در یک کاسه ریخته و در مایکروویو گرم کنید. سپس از صافی رد کنید، در ظرف مناسب بریزید و اجازه دهید خنک گردد. با اضافه کردن سایه چشم به رنگ دلخواه می توانید برق لب خانگی خود را اکلیلی کنید. بعلاوه با اضافه کردن چند قطره اسانس نعنا، نعنا فلفلی یا اکالیپتوس به مواد، می توانید یک برق لب حجم دهنده داشته باشید.

مرور کلی

برق لب یا لیپ گلاس شبیه به رژ لب مایع است اما رنگدانه های کمتری دارد و لب ها را بسیار درخشان می نماید. اگر از هواداران آرایش هستید باید بدانید که استفاده از برق لب بسیار ترند شده و حتما باید یکی دوتا از آن ها را در کیف لوازم آرایش تان داشته باشید.

منابع: charlottetilbury, lorealparisusa

منبع: دیجیکالا مگ

به "همه چیز درباره لیپ گلاس (برق لب) و استفاده های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره لیپ گلاس (برق لب) و استفاده های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید