برترین رستوران های حلال در سنت پترزبورگ روسیه

به گزارش وبلاگ بروز، رستوران های حلال سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ پس از مسکو مرکز کشور روسیه می باشد. این شهر در شمال کشور روسیه واقع شده و از آنجا که شهری بزرگ و سراسر آثار تاریخی به جای مانده از دوره تزارها می باشد گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. این شهر بی نظیر یکی از برترین معماری ها را داشته که سبکی زیبا تر از اروپای باستان را به نمایش می گذارد. سنت پترزبورگ که از جمله برترین شهرها برای گردشگران به شمار می رود بسیاری از مسلمانان را برای بازدید به سوی خود جلب می کند. بنابراین رستوران های حلال سنت پترزبورگ می تواند یکی از گزینه های بسیار خوب برای مسلمانان این شهر باشد. ما نیز قصد داریم تا در این مطلب بخشی از برترین رستوران های حلال سنت پترزبورگ را که بیشتر به مسلمانان خدمات ارائه می نمایند معرفی نماییم پس با خبرنگاران همراه شوید.

برترین رستوران های حلال در سنت پترزبورگ روسیه

رستوران حلال اوه بمبئی سنت پترزبورگ | Oh Mumbai Restaurant

همانگونه که در نام این رستوران معین است، این یک رستوران هندی است. بعضی از افرادی که در این رستوران کار می کنند نیز هندی های اصیل هستند. اوه بمبئی از جمله رستوران های حلال سنت پترزبورگ بوده که برترین گزینه برای مسلمانان است. این رستوران غذاهای هندی را ارائه نموده و همانگونه که معین است هندی ها یکی از برترین غذاها در دنیا را دارند. این رستوران که دارای گواهی حلال می باشد علاوه بر مسلمانان مورد استقبال روس ها و اروپایی ها نیز قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی های متفاوت این رستوران حلال دکوراسیون منحصر به فرد آن است. البته که مردم روسیه ممکن است نظر دیگری در این خصوص داشته باشند اما فضای داخلی آن به خوبی یک رستوران هندی را تجسم سازی می کند. در زمان مراجعه به رستوران اوه بمبئب حتما پول نقد همراه خود داشته باشید زیرا در اینجا غیر از نقد دریافت نمی شود.

رستوران حلال شب های تاندوری سنت پترزبورگ | Tandoori Nights Restaurant

رستوران شب های تاندوری یکی دیگر از رستوران های هندی در سنت پترزبورگ می باشد. این یکی از برترین رستوران های حلال سنت پترزبورگ بوده که در یکی از برترین خیابان های این شهر نیز قرار گرفته است. غذاهای هندی عمومی از سبزیجات، آرد، مرغ و گاو تشکیل شده و در کنار آن غذاهای دریایی نیز ارائه می شود. به همین علت است که غذاهای هندی به طور بالقوه حلال به شمار می رود. علاوه بر این، این رستوران ها گواهی حلال را نیز دریافت نموده اند. دکوراسیون رستوران شب های تاندوری بیشتر از اینکه هندی باشد به سبک اروپایی ها نزدیک تر است.

رستوران حلال بازار سنت پترزبورگ | Market Place Restaurant

رستوران حلال بازار سنت پترزبورگ یکی از برترین رستوران های این شهر بوده که بسیاری از منوهای حلال را نیز فراهم آورده است. اگر به غذاهای آسیایی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم تا این رستوران را تجربه نمایید. علاوه بر اینکه مسلمانان می توانند از گزینه های مختلف این رستوران استفاده کنند یکی منوی ساده آسیایی شامل رشته فرنگی سرخ شده با بسیاری از مواد غذایی دیگر ارائه می شود. اگر شما آسیایی باشید می دانید که چه غذاهایی حلال می باشند. با اینکه این رستوران دارای گواهی حلال است اما مسلمانان می توانند از پیشخدمت رستوران در مورد غذای مورد نظر خود سوال کنند. برخلاف دو رستوران قبلی که توضبح داده شد این یکی با دکوراسیونی آرام و ساکت فضایی مناسب را برای جوانان به وجود آورده است. نور فضا کم بوده و محیطی صمیمی را برای صحبت با دوستانتان برای شما ایجاد می کند.

رستوران حلال ناوروز سنت پترزبورگ | Navruz Restaurant

ناوروز یکی از برترین رستوران های حلال سنت پترزبورگ بوده که به طور کامل دارای گواهی حلال می باشد. هر کدام از مسلمانان می توانند از منوی این رستوران غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. غذاهای حلال در این رستوران به وسیله نشان آن بر روی منو معین شده است. نوعی از غذاها که در این رستوران حلال ارائه می شود بیشتر از نوع اروپای شرقی می باشد. ناوروز یکی از برترین رستوران های اروپایی بوده که رستورانی حلال می باشد. زمانی که وارد این رستوران می شوید سراسر آن و موزاییک های روی دیوار با خطاطی های زیبا از اروپای شرقی ترسیم شده است. شما می توانید همراه با دوستان خود بر روی یک مبل راحت نشسته و غذای خود را سفارش دهید.

رستوران حلال چاچا سنت پترزبورگ | ChaCha Restaurant

رستعوران چاچا یکی دیگر از برترین رستوران های حلال سنت پترزبورگ برای مسلمانان می باشد. چاچا یکی از برترین و معتبرترین رستوران های معتبر روسی بوده و منوی اصلی ارائه شده آن نیز روسی می باشد. مانند نان استروگانوف (stroganoff) و بسیاری چیزهای دیگر. علاوه بر این رستوران چاچا گزینه های مختلف دیگری را نیز از غذاهای اروپایی و انواع مختلفی از سوپ ها را ارائه می کند که پیشنهادات فوق العاده ای برای مسلمانان می باشد. در هنگام ورود به این رستوران با چشم انداز ای کلاسیک و آرام روبرو خواهید شد. رستوران چاچا با استفاده از طراحی های چوبی منحصر به فرد و دکوراسیون خاص خود به بازدیدکنندگان احساس راحتی می دهد. البته که در روسیه بسیاری از رستوران ها این احساس را به شما القا می کنند.

رستوران حلال باکو در سنت پترزبورگ | Baku Restaurant

یکی دیگر از رستوران های حلال سنت پترزبورگ رستوران باکو می باشد. این رستوران نیز از جمله منوهای اروپای شرقی را ارائه نموده به گونه ای که بیشترین شباهت را به غذاهای روسی دارد. رستوران باکو که برای مسلمانان غذای حلال ارائه می کند بیشتر برای گیاهخواران مناسب است. شما می توانید غذاهای روسی مانند بورچ (Borch) و انواعی از سوپ ها را در اینجا امتحان نمایید. به عنوان غذای منحصر به فرد این رستوران حلال می توانید غذای آذربایجانی را در اینجا امتحان نمایید. فضاسازی آن احساس راحتی را به مهمانان خود می دهد. دکوراسیون این رستوران ترکیبی از رستوران های ترکی استانبولی با دکوراسیون رستوران های اروپای شرقی است که چشمان افراد را به سوی خود خیره می کند. با غذاهای بسیار خوشمزه این رستوران حلال مطمئنا ناامید نخواهید شد.

رستوران حلال یات سنت پترزبورگ | Yat Restaurant

رستوران یات نیز یکی دیگر از برترین رستوران های حلال سنت پترزبورگ بوده که انواع مختلفی از غذاهای روسی مانند استروگانوف، چاک چاک و انواعی از سوپ ها را به مهمانان و مسلمانان ساکن یا جهانگرد این شهر ارائه می کند. رستوران یات برای گیاهخواران بسیار مناسب بوده و گزینه های بسیاری را برای این افراد پیشنهاد می کند اما در صورتی که شما در انتخاب منوی حلال خود اشتباه نموده اید می توانید از پیشخدمت یاری بخواهید. این رستوران حلال سنت پترزبورگ در ساعت های 18 تا 20 بسیار شلوغ می باشد بنابراین در صورتی که در پی آرامش هستید از مراجعه به این رستوران در این ساعات اجتناب کنید. یک دکوراسیون کلاسیک با مبلمان هایی نرم و راحت محلی مناسب برای دوستداران غذاهای حلال و مسلمانان می باشد.

رستوران هایی که در اینجا شرح داده شد تنها بعضی از برترین رستوران های حلال سنت پترزبروگ بودند. در سراسر این شهر توریستی گزینه های متنوعی از رستوران های حلال برای مسلمانان وجود داشته و بعلاوه می توانید از پیشخدمت رستوران در مورد حلال بودن غذای انتخابی خود از منو سوال نمایید. از آنجا که پیدا کردن غذای حلال برای افراد کمی مشکل می باشد، پیشخدمت رستوران شما را می توانید به عنوان یک مسافر مسلمان به خوبی هدایت کند.

منبع: www.learnrussianlanguage.net

منبع: الی گشت

به "برترین رستوران های حلال در سنت پترزبورگ روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های حلال در سنت پترزبورگ روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید