خبرنگاران کلیه فرآیندهای دور دوم انتخابات در کرمانشاه الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بروز، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 شهریور برگزار می گردد، گفت که این دور از انتخابات به صورت کاملا الکترونیکی برگزار خواهد شد.

خبرنگاران کلیه فرآیندهای دور دوم انتخابات در کرمانشاه الکترونیکی برگزار می گردد

محمدابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار گشت، افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 6 نفر از نمایندگان استان در بهارستان معین شدند اما برای معین شدن 2 نماینده دیگر (حوزه های کرمانشاه و اسلام آبادغرب) باید دور دوم نیز برگزار گردد.

وی افزود: در دور نخست انتخابات 24 فرآیند از 26 فرآیند آن به صورت الکترونیکی به شکل مطلوبی برگزار گشت؛ ما در این دوره کمترین تخلف را داشتیم و حتی یک رای تکراری نیز به صندوق ریخته نشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به رایزنی های اجرا شده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام فرآیندهای انتخابات به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

الهی تبار با بیان اینکه نمایندگان ظرفیت بزرگی برای پیشرفت استان هستند، اظهارداشت: صمن حفظ استقلال قوا با هم افزایی مجلس و مدیران اجرایی می توانیم شاهد توسعه کرمانشاه باشیم.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اعلام نمود: استان کرمانشاه از روز نخست با سازماندهی خوب و تهیه نقشه راه بخوبی توانست این بیماری را کنترل کند و به عنوان استان پیشرو در کشور مطرح گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در زمینه فراوری مواد بهداشتی موردنیاز و اطلاع رسانی عملکرد بسیار مطلوبی ارایه کردیم، گفت: تا به امروز کمتر از 30 درصد ظرفیت کرمانشاه برای مقابله با کرونا استفاده شده است و مابقی ظرفیت ها نیز آماده خدمات دهی هستند.

الهی تبار با تاکید بر اینکه خطر کرونا همچنان مردم را تهدید می نماید، گفت: در صورتی که مردم همکاری ننمایند شرایط می تواند به یک بحران اساسی تبدیل گردد.

وی افزود: کرونا آسیب هایی در جامعه به جا می گذارد که باید توسط دستگاه های اجرایی این آسیب ها آنالیز و برای روبه رو شدن با آنها آمادگی لازم را ایجاد نمایند.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد هفت ساله دولت در بحث کرونا بروز و ظهور پیدا کرد، گفت: ویدیو کنفرانس ها و آموزش های مجازی که امروز به درستی پیگیری می گردد حاصل سرمایه گذاری مطلوب دولت در بحث زیرساخت های ارتباطی است.

الهی تبار در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، گفت: گاهی در بعضی از رسانه های مجوزدار اطلاعاتی مطرح می گردد که دستگاه ها بدون حساسیت از کنار آن می گذرند در حالی که باید نسبت به مسایل مطرح شده واکنس نشان دهند و شفاف سازی نمایند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر حمایت از رسانه ها گفت: همه دستگاه ها باید به مطبوعات و رسانه های استان یاری نمایند، از این رو این موضوع باید به عنوان اولویت دنبال گردد.

الهی تبار تاکید نمود: سال 99 امکان دارد سال سختی برای کشور باشد از این رو باید بتوانیم با برنامه ریزی از بحران ها بگذریم و جهشی در حوزه خدمت رسانی داشته باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کلیه فرآیندهای دور دوم انتخابات در کرمانشاه الکترونیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کلیه فرآیندهای دور دوم انتخابات در کرمانشاه الکترونیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید