دشمنان بزرگ فینال جام جهانی هم تیمی می شوند؟ ، تمسخر جنجالی امباپه فراموش شد!

به گزارش وبلاگ بروز، امیلیانو مارتینس گلر تیم ملی آرژانتین از حضور در پاری سن ژرمن استقبال کرد.

دشمنان بزرگ فینال جام جهانی هم تیمی می شوند؟ ، تمسخر جنجالی امباپه فراموش شد!

و به نقل از بی ساکر، املیانو مارتینس، دروازه بان تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست بعد از انتها جام دنیای 2022 عنوان دستکش طلایی این دوره از رقابت ها را به دست بیاورد. البته خیلی ها این دروازه بان را به خاطر حرکاتش بعد از فینال و حین ضربات پنالتی به یاد دارند. او بعلاوه در یک حرکت جنجالی یک عروسک را که با تصویری از ام باپه پوشانده بود در جشن قهرمانی در دست داشت و به تمسخر این ستاره پرداخت.

امیلیانو مارتینس پس از نمایش فوق العاده اش در جام دنیای قطر به یکی از برترین دروازه بان های دنیا تبدیل شد. دروازه بان استون ویلا در مصاحبه ای با فرانس فوتبال از تمایل خود برای ترک انگلیس و حضور در تیم های بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

او درباره حضور در تیم های بزرگ گفت: من هنوز تشنه کسب افتخارات بیشتر هستم و در واقع می خواهم لیگ قهرمانان را ببرم. بدیهی است که دوست دارم این کار را با استون ویلا انجام دهم، اما سخت خواهد بود زیرا باشگاه هنوز در مرحله رشد خود است و سخت است تا به این افتخار برسد. من زیباترین عنوان دنیا یعنی قهرمانی در جام دنیای را کسب کردم و اکنون در پی کسب بزرگترین عنوان برای باشگاه ها یعنی لیگ قهرمانان اروپا هستم. هرگز نباید امید خود را از دست بدهید، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. من احساس می کنم سطح بازی در لیگ قهرمانان را دارم و برای بردن آن کوشش می کنم.

از او پرسیده شد که آیا دوست دارد به پاری سن ژرمن بپیوندد که دروازه بان آلبی سلسته اضافه نمود: وقتی جوان بودم چندین بار به بازی در لیگ یک در فرانسه نزدیک شده بودم. پاری سن ژرمن یک باشگاه بزرگ با بازیکنان بزرگ است. آنها هر سال قصد دارند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند و در زمره برترین ها هستند. چه کسی دوست ندارد در آنجا بازی کند؟!

منبع: همشهری آنلاین

به "دشمنان بزرگ فینال جام جهانی هم تیمی می شوند؟ ، تمسخر جنجالی امباپه فراموش شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمنان بزرگ فینال جام جهانی هم تیمی می شوند؟ ، تمسخر جنجالی امباپه فراموش شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید