دو طلا ، دو نقره و یک برنز برای مردان کاراته ایران، طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد!

به گزارش وبلاگ بروز، در آخرین روز از رقابت های کاراته قهرمانی آسیا فینال رقابت ها کومیته انفرادی برگزار گردید.

دو طلا ، دو نقره و یک برنز برای مردان کاراته ایران، طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد!

به گزارش وبلاگ بروز، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه) مسابقات فینال کومیته انفرادی برگزار گردید. در وزن 55- کیلوگرم مردان مجید حسن نیا ابتدا در فینال مقابل آندره آکتوف از قزاقستان 4 بر 1 پیروز و مدال طلای چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را کسب کرد اما در پی اعتراض قزاقستان به تکنیک 3 امتیازی حسن نیا، این مساله در کنسول داوری مسابقات بازبینی شد و اعلام کردند که ضربه 3 امتیازی بعد از قطع مبارزه از سوی داور وسط اجرا شد واین اعتراض قزاقها پذیرفته شد وبدین ترتیب مدال طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد. ایوان سیرات از اندونزی و عبدالله الحربی از عربستان سوم مشترک شدند.

مجید حسن نیا روز گذشته، در دور نخست چهار بر یک جهانگیر نسیموف از ازبکستان را شکست داد و در دور دوم 1بر صفر رافائل اکبراف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و در ملاقات سوم عبدالله الحربی از عربستان را 6 بر 3 شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن 60-کیلوگرم نیز امیر مهدی زاده در فینال مقابل صدرالدین سایماتوف از ازبکستان نهاده شد و پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی 3 بر 2 برنده و به مدال طلا رسید. دارخان اسدیلوف قزاقستانی و صعود الباشر عربستانی نفرات سوم مشترک این وزن شدند.

امیر مهدی زاده نیز روز گذشته، در دور نخست گوویناش راجکومار از مالزی را با نتیجه چهار بر یک شکست داد، در دور دوم 7 بر 2 از سد شوهی تویاما از ژاپن گذشت و در دور سوم با شکست 4 بر 3 صعود الباشر از عربستان راهی فینال شده بود.

در وزن 75-کیلوگرم بهمن عسگری در فینال 1 بر صفر چو سون از چین تایپه را شکست داد و طلایی شد. شارمندران راگوناتان از مالزی و روسلان یسماخانبت از قزاقستان سوم مشترک شدند.

عسگری نیز روز گذشته 8 بر صفر غفران زوخیدوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت، در دور دوم 1 بر صفر مقابل وای لی از هنگ کنگ پیروز شد و در ملاقات سوم خود 3 بر 3 مقابل حریف مالزی به تساوی رسید و با رای داوران راهی فینال شده بود.

در وزن 84+کیلوگرم، سجاد گنج زاده مقابل طارق حمدی از عربستان 4 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و مانند دوره گذشته رقابت های قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید. کیت لو از ماکائو و ژوآن وی کونگ از چین صاحب مدال برنز شدند.

گنج زاده روز گذشته، در بازی نخست 5 بر صفر مقابل لائو وای از هنگ کنگ پیروز شد، در دور دوم 2 بر صفر نیکلا کابوش از اردن را مغلوب کرد و در بازی سوم کیت لو از ماکائو را شکست داد و راهی فینال شد.

تیم ملی کاراته مردان ایران با دو طلا مهدی زاده، عسگری و دو نقره حسن نیا، گنج زاده و برنز خدابخشی در بخش کومیته انفرادی به کار خود انتها داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو طلا ، دو نقره و یک برنز برای مردان کاراته ایران، طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو طلا ، دو نقره و یک برنز برای مردان کاراته ایران، طلای حسن نیا به نقره تبدیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید