رونالدو: این یک قرارداد خاص است چرا که من خاص هستم

به گزارش وبلاگ بروز، ستاره پرتغالی النصر عربستان از انتخاب این تیم ابراز خوشحالی و تاکید نمود که موفقیت در آسیا چالش تازه او است.

رونالدو: این یک قرارداد خاص است چرا که من خاص هستم

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، کریستیانو رونالدو النصر را به عنوان مقصد تازه خود انتخاب کرد.

او امروز در تست پزشکی باشگاه النصر شرکت کرد و بعد از پشت سرگذاشتن تست پزشکی در نشستی خبری حاضر شد و گفت: راضیم که به کشور عربستان آمده ام و قرار است که در النصر بازی کنم. ماموریت من توسعه فوتبال در عربستان است. بی صبرانه منتظر نخستین بازی خود با النصر هستم و می خواهم از ملاقات بعدی تیم به میدان روم.

او ادامه داد: پیشنهادهایی از لیگ برزیل، استرالیا و پرتغال داشتم اما تصمیم گرفتم که راهی عربستان شوم. من از این تصمیم خود راضی هستم و به صحبت هایی که گفته می گردد، توجهی نمی کنم.

این فوق ستاره پرتغالی در ادامه صحبت هایش گفت: پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان برابر آرژانتین نشان داد که فوتبال عربستان پیشرفت نموده است و من از این تجربه تازه خود راضی هستم و امیدوارم که روزهای خوبی را تجربه کنم. از این استقبال باشکوه طرفداران و رسانه ها شگفت زده شدم و بسیار راضی هستم. این قرارداد خاص بود چرا که من هم بازیکنی خاص هستم.

رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و در پی موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.

منبع: فرارو

به "رونالدو: این یک قرارداد خاص است چرا که من خاص هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: این یک قرارداد خاص است چرا که من خاص هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید