ستاره والیبال ایران به لیگ ایتالیا پیوست

به گزارش وبلاگ بروز، امین اسماعیل نژاد ستاره والیبال ایران به لیگ والیبال ایتالیا و تیم ورونا پیوست. لارنا اسپورت ایتالیا در این خصوص نوشت: ورونا می تواند در فصل آینده روی امین اسماعیل نژاد ایرانی حساب کند. اسماعیل نژاد متولد 1997بوده که 203 سانتی متر قد دارد و چپ دست است.

ستاره والیبال ایران به لیگ ایتالیا پیوست

این سایت ایتالیایی ضمن توضیح رزومه ملی پوش والیبال ایران نوشت: در حال حاضر اسماعیل نژاد در لیگ ملت های والیبال 2023 مشغول است. این بازیکن با تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات می درخشد. این بازیکن ایرانی خوشحالی خود را از حضور در یکی از رقابتی ترین لیگ های دنیا پنهان نمی نماید.

اسماعیل نژاد در این باره گفت: وقتی از ورونا تماس گرفتند بدون تردید پذیرفتم، زیرا بازی در لیگ والیبال ایتالیا آرزوی همه والیبالیست های دنیا است که می خواهند به بالاترین سطوح برسند. پروژه ورونا بسیار بلندپروازانه است و نتایج فصل گذشته آن را ثابت می نماید. برای من اولین تجربه خارج از ایران و فرصتی بی نظیر است که سعی خواهم کرد از آن نهایت استفاده را ببرم.

او ادامه داد: می دانم که برای رسیدن به همه اهداف، کار زیادی وجود خواهد داشت و برای این کار آماده خواهم بود. من نمی توانم صبر کنم تا این پیراهن را بپوشم و با طرفداران نو آشنا شوم.

بعلاوه مدیر ورزشی باشگاه ورونا گفت: ما از این انتقال هیجان زده هستیم. با گنجاندن امین در لیست خود، بدون شک عنصر مهمی را در بخش هجومی اضافه می کنیم. او بازیکنی بسیار قوی از نظر بدنی و با اعتبار بالایی است. او بعلاوه در VNL ارزش و ویژگی های خود را در حمله، سرویس و ... نشان داد.

منبع: فرارو

به "ستاره والیبال ایران به لیگ ایتالیا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره والیبال ایران به لیگ ایتالیا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید