فرآیند استانداردسازی تمام واحدهای گردشگری استان کردستان در حال اجرا است

به گزارش وبلاگ بروز، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، فرآیند استانداردسازی تمام واحدهای گردشگری استان کردستان در حال اجرا است.

فرآیند استانداردسازی تمام واحدهای گردشگری استان کردستان در حال اجرا است

وطن دوست، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در نشست هم اندیشی با نمایندگان بخش خصوصی استان که به منظور درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری برگزار گردید، گفت: تاسیسات گردشگری کردستان براساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات ارزیابی و درجه بندی می شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 148 واحد تاسیسات گردشگری شامل هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بومگردی، مجتمع های گردشگری، واحدهای بین راهی و سفره خانه سنتی در سطح استان فعالیت دارند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه نرخ نامه های تاسیسات گردشگری استان براساس خدمات ارائه شده انجام می گردد، تاکید نمود: تمام فعالان این حوزه باید در سامانه جانا برای ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

وطن دوست با اشاره به اینکه این اداره کل از هر اقدامی برای حمایت قانونی از بخش خصوصی دریغ نمی کند، ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری فعالان این حوزه گامی موثر در توانمندسازی تاسیسات گردشگری استان برداریم و بیش از پیش شاهد خدمات رسانی مناسب به مسافران و گردشگران در استان باشیم.

منبع: همگردی

به "فرآیند استانداردسازی تمام واحدهای گردشگری استان کردستان در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرآیند استانداردسازی تمام واحدهای گردشگری استان کردستان در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید