لوکس ترین استخرهای جهان ، تجربه ای جاودانه از شنا

به گزارش وبلاگ بروز، یکی از برترین تفریحات دنیا شنا کردن است که باعث انتقال حس آرامش در هر فرد و هر سنی می گردد. حال اگر این شنا کردن در آب استخر هایی زیبا و متفاوت می باشد، می تواند به راحتی یکی از خاطرات جاودانه در طول زندگی باشد. در همه جای دنیا استخر یافت می گردد ولی این که شکل و کیفیت آب استخر چگونه باشد مهم است. بی شک برای همه ما پیش آمده که تصویر هتل هایی لاکچری را همراه با استخر هایی که زیبایی چشمگیری دارند در یک جا در دل هم دیگر دیده باشیم. نکته ای که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت تفاوت منظره استخر هایی است که آب دریاهای نیلگون و رویایی تم آن را تشکیل داده اند. قطعا شنا کردن در آب استخر های لاکچری که همزمان دریا را در پیش روی چشمانتان مشاهده خواهید کرد، از تکرار نشدنی ترین تجربه ها خواهد بود. حال وقت آن رسیده است که چمدان های خیالی ذهنتان را ببندید و راهی کشور هایی شویم که از نمونه استخرهای لوکس دنیا هتل هایی رویایی همراه با لوکس ترین استخرهای دنیا و زیباترین استخرهای دنیا را در دل خود جای داده است را مشاهده کنیم.

لوکس ترین استخرهای جهان ، تجربه ای جاودانه از شنا

زیباترین استخرهای جهان : آب های دریای اژه

به احتمال زیاد در خصوص زیبایی های دریای اژه شنیده اید و سعی در دیدن منظرهی زیبا از آب های این دریا داشته اید. برای محقق کردن این آرزو می توانید خود را به یونان برسانید. از نمونه استخرهای لوکس جهان در یونان استراحتگاه ها و هتل های بسیاری در فهرست انتخاب شما قرار دارند ولی برای تجربه شنا در استخری متفاوت، خود را به استراحتگاهی لاکچری به نام Daios Cove Luxury برسانید. این هتل استخری با آب های مرواریدی را در ساحل آرام دریای اژه در خود جای داده است. برای دیدن تکه ای از بهشت به این مکان زیبا سری بزنید!!

زیباترین استخرهای جهان : آب های دریای آدریاتیک

همان گونه که می دانید کرواسی در محاصره دریایی زیبا و چشم نواز به نام آدریاتیک می باشد. آب های آدریاتیک یکی از آرام بخش ترین آب های دریاهای جهان است که دیدن آن لذت بخش ترین و جاودانه ترین خاطرات را در طول سفر برایتان رقم خواهد زد. برای خلق خاطراتی فراموش نشدنی از شنا در کنار این دریا کافی است تا خود را به هتل قصر Dubrovnik برسانید. از نمونه استخرهای لوکس جهان این هتل لاکچری در دل کشور کرواسی خود را جای داده است که همراه با استخر موجود در آن یکی از بهترین زوایا برای دیدن آب های آدریاتیک است. امکانات موجود در این هتل لاکچری و گران قیمت به نحوی است که به تنهایی می تواند لذت سفرتان را ده برابر کند. شنا در آب های استخر این هتل زیبا را از دست ندهید. دیدنی غروب چشم نواز خورشید از زاویه این مکان در استخر، از بهترین صحنه ها در سفرتان خواهد بود.

زیباترین استخرهای جهان : آب های دریای کارائیب

منظره بعدی که به توضیح آن خواهیم پرداخت، از نمونه استخرهای لوکس جهان آب های استخری لاکچری است که روبروی دریای بی کران کارائیب قرار گرفته است. هتلی که این استخر زیبا را در دل خود جای داده است، Rockhouse نام دارد. شنا کردن در استخر این هتل در کنار خانواده و دوستان، خالق منظرهی بی نظیر از آب های کارائیب خواهد بود که یکی دیگر از خاطرات فراموش نشدنی به شمار می رود. موقعیت جغرافیایی این هتل لوکس در شهر نگریل به ثبت رسیده است. برای تجربه شنا در همسایگی بسیار نزدیک کارائیب، کافی است تا خود را به جامائیکا برسانید و از آن جا راهی شهر زیبای نگریل شوید. با قدم گذاشتن در این هتل متوجه خواهید شد که جنگل های تو در تو و پر رمز و راز، نگهبان این اقامتگاه در نگریل می باشند. استخر، دریا و جنگل همزمان در یک مکان از فراموش نشدنی ترین ها در زندگی خواهد بود.

زیباترین استخرهای جهان : کوهستان های سوئیس

از نمونه استخرهای لوکس جهان بعد از توصیفاتی که در خصوص استخر های هتل های لاکچری که در همسایگی چند متری آب های درخشان دریاها شد، وقت آن رسیده که کمی هم به دل کوهستان بزنیم و از آب و هوا و منظره بی نظیر این منطقه ها همراه با شنا لذت ببریم. اگر دوست دارید که در آب استخر هایی از هتل های لاکچری شنا کنید که کوه های بلند بالا تم زیبای آن را تشکیل داده اند، باید به هتلی به نام Villa Honegg سری بزنید تا زیبایی منظره های این مکان شما را وارد جهانیی دیگر کند. کوهستان های سوئیس در کنار امکاناتی بی نظیر مانند گوش دادن به موسیقی در استخر هایی با آب گرم و دلنشین، آماده پذیرایی از مسافران از سراسر جهان می باشد. صحنه ای متفاوت از کوه های همواره سر به فلک کشیده را در این منطقه از سوئیس از نزدیک لمس کنید.

زیباترین استخرهای جهان : زیباترین استخرهای جهان : جنگل و سواحل در کنار هم

در این بخش قصد داریم راهی منطقه ای شویم که منظره بی نظیری از جنگل و ساحل را در دل خود جای داده است. جزیره ای به نام جزیره mahe از جمله منطقه های است که در اوج لوکس بودن هتل هایش، منظره زیبا از انبوه درختان و سواحل آفتابی را به مسافران خود هدیه می دهد. از نمونه استخرهای لوکس جهان استخری که در دل این هتل زیبا به چشم می خورد از معدود نقاط جهان است که حس خوب شنا در آن موقع را متوقف می نماید! البته هتل های زیادی در این جزیره به چشم می خورد ولی مقصود از هتل لاکچری همراه منظره رویایی همان هتل Four Seasons می باشد که آوازه اش در تمام جزیره طنین انداز شده است.

لوکس ترین استخرهای جهان : زیباترین استخرهای جهان : دریایی در یونان

همان گونه که در بالاتر اشاره شد، در یونان هتل های لاکچری همراه با استخر های زیبای زیادی یافت می شوند که هر یک به نحوی چشم اندزی متفاوت از دریا و یا جنگل را به گردشگران هدیه می دهند. در این قسمت به معرفی هتلی به نام Katikies خواهیم پرداخت. منظرهی که در هنگام شنا در استخر این اقامتگاه خواهید دید، بازتاب پرتو های طلایی خورشید در آب های بی کران دریای روبروی استخر می باشد که حال و هوای عجیبی را به آدمی منتقل می نماید. سفر در یونان را به این مکان بکشید تا خارق العاده بودن منظره پیش رو، شما را وارد بهشت کند!!

لوکس ترین استخرهای جهان : زیباترین استخرهای جهان : دیدنی دریا در مکزیک

از نمونه استخرهای لوکس جهان تا این جای مقاله با استخر هایی آشنا شدیم که اکثریت دارای ساختار های معمولی ولی منظرهی زیبا از آب های خوشرنگ دریا بودند. اکنون وقت آن رسیده که شما را به شنا در آب های استخری در مکزیک دعوت کنیم که خود استخر شبیه تالابی ساخته شده که در روبروی دریا در هتلی لوکس قرار گرفته است! برای دیدن و شنا در این مجموعه توصیف شده، کافی است تا خود را به Cancun در مکزیک رسانده و از آن جا به سمت هتلی به نام Hard Rock روانه شوید. مجموعه های تفریحی آبی موجود در این هتل به قدری زیبا و خاطره ساز است که هر سلیقه ای با هر سنی به راحتی می تواند از پرسه زنی در آب های استخرهایش در ساحلی درخشان نهایت لذت را در سفر ببرد. برای یکبار هم که شده این استخر تالاب مانند را از نمونه استخرهای لوکس جهان در مکزیک تجربه کنید.

لوکس ترین استخرهای جهان : زیباترین استخرهای جهان : آب های دریای آنتیب

همه ما درباره زیبایی های تلألو پرتوهای طلایی رنگ خورشید در هنگام ظهر در آب های دریای آنتیب بسیار شنیده ایم. هتلی به نام Du Cup-Eden-Roc در فرانسه فرصتی را برای ما ایجاد نموده است تا در کنار استفاده از خدمات و امکانات مهیج این مکان، منظره ای متفاوت از دریای آنتیب و صخره های راسخ را در کنار یکدیگر دیدن کنیم. شنا در استخری به دور از شلوغی های روزمره و آرام در کنار اقیانوسی بی خاتمه پارادوکس زیبایی از هیجان و آرامش را در کنار هم خلق می نماید! چنان چه به فرانسه سفر کردید، گذراندن شبی در این مکان را در اولویت های گردشگری خود قرار دهید تا از زیبایی آن شگفت زده شوید.

لوکس ترین استخرهای جهان : زیباترین استخرهای جهان : سواحل رویایی بالی

بسیاری از انسان های روی کره زمین از سراسر جهان به کشور اندونزی سفر می نمایند ولی به علت آگاهی نداشتن از وجود هتلی به نام Karma Kandara، یکی از بهترین و خاطره ساز ترین منطقه ها گرشگری را در اندونزی از دست می دهند؛ چرا که شنا در آب های استخر این هتل لوکس دیدنی منظرهی زیبا از سواحل افسانه ای بالی را به عنوان هدیه به میهمانانش تقدیم می نماید. همان گونه که می دانید سواحل جزیره بالی یکی از زیباترین سواحل در کل جهان می باشد که ترکیب زیبایی از رنگ های آسمان و دریا و خورشید و... را در کنار یکدیگر به وجود آورده است. شنا کردن در چنین مجموعه ای را به همگان توصیه می کنیم.

لوکس ترین استخرهای جهان : زیباترین استخرهای جهان : اقیانوس و گیاهان گرمسیری

این بار شما را به دیدنی منظرهی بی نظیر از آب های نامحدود اقیانوس و گیاهان زیبای گرمسیری در کنار هم دعوت می کنیم. استراحت در دل مکانی که در حصار شن های زیبای ساحل و گیاهان رنگارنگ گرمسیری است، یکی از به یاد ماندنی ترین استراحت ها در طول زندگیتان خواهد بود. به مالدیو سفر کنید و خود را به دستان آرامش بخش آب های استخری در استراحتگاه Reethi بسپارید تا فارغ از این جهان و استرس هایتان شوید. شنا در این استخر داروی آرام بخش بسیار قوی خواهد بود که هیچ پزشکی نمی تواند تجویز کند.

لوکس ترین استخرهای جهان : دریایی در تایلند

تایلند مأمن منظره های رویایی و هتل های لاکچری می باشد که هر یک زیبایی های خاص خود را به نمایش گذاشته است. هتلی به نام W Retreat Kuh Samui در این کشور، استخری را در دل خود به فرزندی قبول نموده که در روبروی آب های دریایی به وسعت آسمان، بهشتی کوچک را خلق نموده است. علاوه بر شنا در این استخر زیبا، امکانات دیگری نظیر مکانی برای استراحت و دیدنی محیط اطراف در آن تعبیه نموده اند که خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری تایلند می تواند باشد. به این هتل زیبا در ساحل سفر کنید تا معنای واقعی واژه خارق العاده را از نزدیک لمس کنید.

لوکس ترین استخرهای جهان : آب های دریای مدیترانه

یکی از زیبایی های ایتالیا، دیدنی غروب دل انگیز و رویایی آفتاب از پس آب های دریای مدیترانه می باشد. چه بسا که این دیدن همراه با شنا در استخری در هتلی لوکس و دنج همراه باشد تا درجه جاودانگی این صحنه را بیشتر کند. در هنگام سفر به ایتالیا در ابتدا سری به روستاهای کوچک و خلوت این منطقه بزنید. در یکی از روستاهای ایتالیا هتلی به نام Marincanto مشاهده می گردد که از ساکت ترین منطقه ها به شمار می رود. دیدنی کوه و دریا و غروب آفتاب و... از امکانات خدادادی این مکان می باشد که هر کسی آرزوی دیدن آن را دارد.

سخن آخر

اکنون با بهترین استخر های جهان آشنا شدیم و فهمیدیم که هتل هایی یافت می شوند که علاوه بر استراحت و خواب در آن می توان به شنا کردن و دیدنی منظرهی بی نظیر از آب های دریا و یا جنگل و کوهستان پرداخت. اگر در پی خلق پارادوکسی از آرامش و هیجان در سفر خود می باشید، به این مکان ها سری بزنید.

منبع: همگردی

به "لوکس ترین استخرهای جهان ، تجربه ای جاودانه از شنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین استخرهای جهان ، تجربه ای جاودانه از شنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید