معرفی مقامات ارشد کاخ سفید در دولت بایدن

به گزارش وبلاگ بروز، تیم انتقالی رئیس جمهوری منتخب آمریکا با انتشار توییتی مقامات ارشد کاخ سفید در دولت بایدن را معرفی کرد.

معرفی مقامات ارشد کاخ سفید در دولت بایدن

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بروز، در توییت دیروز (27 آبان) تیم انتقالی دولت جو بایدن 9 تن از جمله بعضی از دست اندرکاران ستاد انتخاباتی بایدن و تعدادی از نزدیکان و مشاوران وی به عنوان کادر ارشد کاخ سفید در دولت آینده معرفی شده اند: آنتونی برنال، مایک دانیلن، جن اومالی دیلن، دانا راموس، جولیسا رینوسو پانتالئون، استیو ریچتی، سدریک ریچموند، جولی رودریگز و آنی توماسینی.

بایدن دیروز هشدار داد که اخلال و سنگ اندازی های ترامپ در فرایند انتقال قدرت در آمریکا می تواند منجر به تشدید بحران کرونا در آمریکا و جان باختن تعداد بیشتری از مردم بر اثر این بیماری همه گیر گردد.

وی درباره عدم دسترسی به اطلاعات به خاطر همکاری نکردن دولت ترامپ گفت: سناتور کامالا هریس هنوز در کمیته اطلاعات سنا حضور دارد و اطلاعات محرمانه سطوح بالا را دریافت می نماید که ترامپ نمی تواند آن را مسدود سازد.

پس از برگزاری انتخابات 13 آبان و اعلام نتایج، دولت ترامپ به فرایند رأی انتخابات در بعضی از ایالات اعتراض نموده و حاضر نشده که تشریفات انتقال قدرت را شروع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "معرفی مقامات ارشد کاخ سفید در دولت بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مقامات ارشد کاخ سفید در دولت بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید