پیشنهاد وسوسه انگیز از قاره آمریکا برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ بروز، چهره مطرح ورزش کشور پیشنهاد وسوسه انگیزی از کشور خارجی دریافت نموده است.

پیشنهاد وسوسه انگیز از قاره آمریکا برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران

به گزارش وبلاگ بروز آنلاین، یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان فروردین ماه سال 1401 پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو پاکستان راهنمایی تیم ملی این کشور را به مدت یکسال بر عهده گرفت. کرمی با تیم ملی تکواندو این کشور پیروز شد برای نخستین بار در وزن منهای 54 کیلوگرم برای تکواندو پاکستان مدال برنز کسب کند و این نخستین مدال تاریخ تکواندو پاکستان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

حالا خبرها حاکی از آن است که فدراسیون تکواندو مکزیک پیشنهاد بسیار خوبی به یوسف کرمی داده است؛ اما کرمی پیشنهاد 8 هزاردلاری فدراسیون تکواندو مکزیک را رد نموده است.

کرمی مدعی شد که فعلا با تیم ملی تکواندو پاکستان تا چند روز آینده راهی مسابقات دنیای باکو خواهد شد و تمرکزش روی تکواندو پاکستان است و پیشنهاد فدراسیون تکواندو مکزیک را قبول ننموده است.

حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم پس از انتها مسابقات قهرمانی دنیا در باکو، پاکستانی ها می توانند نظر سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو کشورشان را جلب نمایند یا اینکه کرمی در سال 1402 تجربه جدیدی را در قاره آمریکا دنبال خواهد نمود.

لازم به یادآوری است، یوسف کرمی مدال برنز المپیک 2004 آتن، دو مدال طلا و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی دنیا، چندین مدال در بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

به علت عملکرد خوبی که یوسف کرمی در دوران قهرمانی داشت، چشم بادامی ها به او لقب آدم آهنی داده بودند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد وسوسه انگیز از قاره آمریکا برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وسوسه انگیز از قاره آمریکا برای کاپیتان سابق تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید