کربکندی: داور دنده را خلاص نموده بود و سیزده بدری سوت می زد!

به گزارش وبلاگ بروز، مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن اصفهان از پیغام حیدری، داور ملاقات تیم فوتبال این باشگاه مقابل استقلال انتقاد کرد.

کربکندی: داور دنده را خلاص نموده بود و سیزده بدری سوت می زد!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بروز، رسول کربکندی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل استقلال گفت: سلامت مردم برای ما خیلی مهم است و ما به این مسئله واقف هستیم. با این حال ما را از بقیه مستثنی کردند. این یک تصمیم فوری بود که با آنالیز شرایط، حتماً تصمیمات بهتری می گیرند.

وی در پاسخ به یکی از وبلاگ بروز مبنی بر اینکه آیا فوتبال هنوز کثیف است، اعلام کرد: کسی از ما نپرسید کجای فوتبال کثیف است. در هنوز روی همان پاشنه می چرخد.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن درخصوص اعتراض این باشگاه به قضاوت پیغام حیدری، داور مسابقه گفت: گل اول ذوب آهن آفساید بود و وقتی بازیکن استقلال ضربه اول را زد، دو بازیکن این تیم در آفساید بود. با این حال یکی از این بازیکنان ضربه سر دوم و گل اول استقلال را زد. با توجه به غیبت طرفداران، داور هم دنده را خلاص نموده بود و خیلی راحت و سیزده بدری سوت می زد! اشتباه او تأثیرگذار بود. بازیکن ما در صحنه گل دوم بی تجربگی کرد و نباید تکل می زد. چون توپ داشت از زمین خارج می شد و خطری نداشت.

کربکندی با بیان اینکه ذوب آهن روزبه روز بهتر می گردد و امروز (یکشنبه) هم خیلی خوب بازی کرد، توضیح داد: با توجه به مصدومیت چند بازیکن و غیبت طرفداران استقلال، امروز می توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم. بیشتر اعتراض ما به خاطر گل اول بود. تیم ما خیلی منظم تر بازی می نماید. بچه ها اعتماد به نفس لازم را نداشتند، اما امروز خیلی خوب بازی کردند.

وی درخصوص اتفاقاتی که در اصفهان و برای ملاقات سپاهان و پرسپولیس افتاد، گفت: نشد که با تفکر، بازی ها را برنامه ریزی نمایند و اولین نتیجه ای که گرفتند، این بود که بازی ها را بدون تماشاگر برگزار نمایند. می خواستند این سه ملاقات به جامانده مساوی گردد. باید درباره سلامت مردم فکری اساسی نمایند و سلامت مردم، مهم تر از برگزاری فوتبال است. ممکن است ویروس کرونا به بازیکنان، وبلاگ بروز و مسئولان برگزارنماینده بازی ها هم منتقل گردد و باید با آنالیز بیشتری تصمیم بگیرند که تیم ها لطمه نخورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کربکندی: داور دنده را خلاص نموده بود و سیزده بدری سوت می زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: داور دنده را خلاص نموده بود و سیزده بدری سوت می زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید