استارتاپ

پَکِتو؛ یک استارتاپ پیروز در حوزه پذیرایی انواع مراسم

نگران برگزاری مراسم تان هستید؟ وقت کافی برای برنامه ریزی و انجام کارها را ندارید؟ کسی نیست به شما برای خرید مواد اولیه و پذیرایی از تعداد زیادی مهمان کمک کند؟ دوست دارید مراسم تان به شکل شایسته برگزار شود تا در فکر مهمان هایتان بماند؟ پیشنهادی برای شما...

18 خرداد 1401

کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران برگزار می گردد

کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران با هدف حمایت ویژه از استارتاپ های فناوری محور و دیجیتال کشور به صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی برگزار می گردد.

18 تیر 1400

فعالیت در حوزه نشر الکترونیک، پایمردی می خواهد

به گزارش خبرنگاران، آئین رونمایی از سامانه نذر، هدیه و بُن خرید کتاب، چهارشنبه 28 آبان ماه همزمان با پنجمین روز از بیست وهشتمین دوره هفته کتاب با سخنرانی مهدی فیروزان؛ مدیرعامل شهر کتاب، حامد ساجدی؛ مدیرعامل شناسا و حسین ابراهیم آبادی؛ رئیس مرکز نشر...

29 آذر 1399

رکوردشکن های عصر رکود

تعدیل نیرو، توقف خدمات و تعطیلی کسب وکارهای مختلف، از جمله اخباری است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز در رسانه های به طور مکرر بازتاب پیدا می نماید.

5 مرداد 1399

حمایت همه جانبه از استار ت آ پ های آنلاین

دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در دروان شیوع کرونا استارت آپ های آنلاین تمامی احتیاج های مردم را رفع می سازند.

15 خرداد 1399

کسب وکارهای اینترنتی برای عبور از کرونا وام می گیرند

استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، نیم سال خوبی را پشت سر نگذاشتند. برای حمایت از این کسب وکارها وزیر ارتباطات دستور داد تا از محل وام وجوه اداره شده، به آن ها وام کم بهره تعلق بگیرد.

17 اردیبهشت 1399