آخرین شرایط میزبانی پرسپولیس و نساجی

به گزارش وبلاگ بروز، کنفدراسیون فوتبال آسیا فعلا در مقابل نام استادیوم در دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی چیزی ننوشته و تصمیم در این مورد را به آینده موکول نموده است.

آخرین شرایط میزبانی پرسپولیس و نساجی

رقبای تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان چه کیفیتی دارند؟ نمایندگان فوتبال ایران چطور می توانند به مرحله بعدی صعود نمایند؟ و چقدر شانس صعود دارند؟ و اگر از مرحله گروهی صعود نمایند، شرایطشان در مرحله بعدی چطور خواهد بود؟ شاید این روزها بعد از معین شدن حریفان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید به این سؤالات فکر کرد، اما باید همه این سؤال ها را کنار گذاشت؛ در شرایط فعلی در فوتبال ایران فقط یک سؤال اهمیت دارد؛ اینکه محل میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان، کدام استادیوم خواهد بود؟ این بزرگ ترین و جدی ترین دغدغه این روزهای فوتبال ایران است.

وزارت خارجه و یک احتمال مثبت

اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا دقیقا چه خوابی برای دوئل ایرانی ها و عربستانی ها در لیگ قهرمانان دیده، هنوز معین نیست. از یک سو رسانه های عربی از برگزاری بازی در زمین بی طرف خبر می دهند و از سوی دیگر، بعضی مقامات از رایزنی های مثبت بین 2کشور صحبت به میان می آورند. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه نیز به صورت رسمی خبر مذاکره 2کشور بر سر این ماجرا را تأیید نموده است: اخیرا بین وزرای امور خارجه ایران و عربستان تبادل پیغامی انجام شده و در این پیغام وزیر امور خارجه ایران تأکید کردند که متناسب با فضای تازه حاکم بر روابط 2کشور، اساسا اجرای مصوبه قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری مسابقات تیم های ورزشی 2کشور در یک کشور ثالث، موضوعیتی ندارد و می تواند این مسابقات در زمین های 2کشور انجام گردد. کنعانی فعلا همه چیز را مثبت ارزیابی می نماید اما تصمیم نهایی در این خصوص را کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد گرفت.

خانه در خان آخر

براساس تقویمی که از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام شده، استادیوم آزادی میزبان دیدارهای خانگی نساجی و پرسپولیس خواهد بود. البته ای اف سی فعلا در مقابل نام استادیوم در دیدارهای تیم های ایرانی و عربستانی چیزی ننوشته و تصمیم در این مورد را به آینده موکول نموده است. با این حال، به طور کلی میزبانی در آسیا دوباره به ایران برگشته است. البته این میزبانی منوط به بازدید نمایندگان کنفدراسیون آسیا از آزادی و نقش دنیا خواهد بود. ظاهرا نمایندگان ای اف سی خیلی زود به تهران و اصفهان سفر می نمایند تا شرایط لازم برای واردکردن وی ای آر به این دو استادیوم را آنالیز نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط میزبانی پرسپولیس و نساجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط میزبانی پرسپولیس و نساجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید