خبر بد برای پرسپولیسی ها ، ستاره ملی پوش؛ بمب بعدی سپاهان

به گزارش وبلاگ بروز، باشگاه سپاهان به طور جدی وارد مذاکره با مدافع لژیونر تیم ملی ایران شده است.

خبر بد برای پرسپولیسی ها ، ستاره ملی پوش؛ بمب بعدی سپاهان

به گزارش وبلاگ بروز، محمدحسین کنعانی زادگان پس از دو سال حضور پیروز در الاهلی قطر و نمایش خوبی که در خط دفاعی این تیم داشت و به عنوان یک گلزن هم مطرح شده بود، حالا به انتها دوران حضورش در لیگ ستارگان رسیده و میخواهد دوباره به لیگ برتر برگردد و در تیمی به میدان برود که مدعی اصلی قهرمانی باشد.

کنعانی زادگان بارها نسبت به حضور دوباره پرسپولیس ابراز علاقه نموده و اعلام آمادگی برای پیوستن به جمع سرخ پوشان داشت ولی ظاهرا پیشنهاد سپاهان موجب شده تا این مدافع تغییر مسیر بدهد و راهی اصفهان گردد و پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه بنشیند و پیشنهاد ارائه شده را به طور جدی آنالیز کند.

محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و نیلسون جونیور در حال حاضر سه مدافع میانی سپاهان هستند که شرایط ماندن یا رفتن جونیور معین نیست ولی در صورت جدایی این بازیکن برزیلی، طلایی پوشان قطعا دو مدافع میانی نو جذب می نمایند و به همین منظور یکی از این نفرات را به کنعانی زادگان اختصاص داده اند.

باشگاه سپاهان که تا به امروز روند خوبی در جابجایی تابستانی داشته و توانسته کاوه رضایی، رضا شکاری و رضا اسدی را به طور رسمی به خدمت بگیرد، حالا تمام تمرکزش را روی جذب محمدحسین کنعانی زادگان گذاشته و امیدوار است پیشنهاد ارائه شده کاری کند تا این مدافع میانی تیم ملی ایران راضی به حضور در اصفهان و رد پیشنهاد پرسپولیس گردد.

این مدافع ملی پوش که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر 21 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند، تجربه دو قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد که امیدوار است در تیم آینده اش نیز چنین شرایطی تجربه کند و شانس کسب جام را داشته باشد.

باشگاه سپاهان و کنعانی زادگان فعلا واکنشی به مذاکره نداشته اند، اما این رخ داده و اگر موافقت مدافع ملی پوش را به همراه داشته باشد، شاهد یکی از مهم ترین انتقالات تابستانی با حضور این بازیکن در اصفهان خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر بد برای پرسپولیسی ها ، ستاره ملی پوش؛ بمب بعدی سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای پرسپولیسی ها ، ستاره ملی پوش؛ بمب بعدی سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید