آشنایی با بازارها و مراکز خرید آگرا

به گزارش وبلاگ بروز، مراکز خرید آگرا

در این مقاله از وب سایت خبرنگاران شما را با مراکز خرید آگرا در کشور هند آشنا خواهیم کرد تا بیشتر با مراکز خرید این منطقه آشنا شوید پس در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با بازارها و مراکز خرید آگرا

بلیط هواپیما در طاهاگشت

آگرا کجاست ؟

آگرا سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش در کشور هندوستان است. این شهر درکنار رودخانه یامونا (جمنا) قرار گرفته و از دهلی پایتخت هند ، با ماشین تنها دو ساعت و نیم، با قطار 4 ساعت و با هواپیما 30 دقیقه فاصله دارد.

شرایط کلی آب و هوای شهر آگره می توان گفت بهترین آب و هوا را از اکتبر تا مارس دارد و در تابستان هوا حدوداً بین 22 تا 45 درجه و زمستان 4 تا 31 درجه است

از جمله دیدنی های شهر زیبا و تاریخی آگرا می توان به مراکز خرید آن اشاره کرد. آگرا جدا از جاذبه های گردشگری و گردشگری مکانهای فرهنگی و باستانی بیشماری دارد که در هر گوشه ای از این شهر وجود دارد و گردشگران را از هر کشوری به اینجا می کشاند. اگر دوست دارید بازارهای آگرا را بشناسید و بیشتر در بازارهای آن بچرخید و یا سوغاتی هایی برای آشنایان تهیه کنید این مراکز خرید جای مناسبی برای خرید شماست . حال ما بازارهای گرا را برای شما معرفی می کنیم تا زمان سفر به این شهر زیبا هند از این مراکز خرید دیدن کنید . لحظات خوبی را بگذرانید.

بازار راجا کیماندی (Raja ki mandi)

راجا کیماندی (Raja ki mandi) محله ای کهن در نافه آگرا است که در جاده M.G قرار گرفته است. این بازار برای محلی های آگرا هم بسیار مورد توجه است و هم پرآوازه. در زمان های گذشته این بازار، فروشگاهی کوچک با شمار کمی فروشگاه در 2 طرف گذرگاه خیابان بود. بازار راجا کیماندی یکی از آن جاهایی است که هر گردشگر و فرد محلی ای در آن حتما یک درنگ را دارد. از کفش گرفته تا پوشاک و لوازم جانبی، هر چیزی را که بخواهید با بهای مناسب می توانید پیدا کنید. همچنین بعضی از قدیمی ترین مغازه های فروش پارچه و لباس هم در این بازار وجود دارند.

بازار سادار (Sadar)

اگر می خواهید خرید کنید و به دنبال لباس های به روز و جدیدتر هستید بازار سادار (Sadar) جای مناسب شماست. بازار سادار (Sadar) در یکی از پرهیاهوترین و پر جنب و جوش ترین مناطق های شهر قرارگرفته است. در این بازار فروشگاه های برندهای معروف لباس مانند Red Tape و United Colors of Benetton وجود دارد. این بازار همچنین یکی از بازارهای مورد علاقه محلی هاست چون می توانند همراه خانواده شان به آنجا بروند و از غروب خورشید با یک شام خوشمزه در کنار هم لذت ببرند. Sadar یکی از شلوغ ترین و گران ترین مراکز خرید آگرا هم هست و رستوران معروف chaat gali آگرا هم در این بازار واقع شده است. اگر می خواهید چیزی را به عنوان سوغاتی برای عزیزان تان بخرید، این بازار بهترین جای شهر برای خریدن سوغاتی های دست ساز و محلی آگرا است.

بازار ناولخا (Naulakha)

ناولخا (Naulakha) یک بازار شلوغ در مجاورت بازار سادار (Sadar) است. این یکی شاید مثل دوتای قبلی بزرگ نباشد اما تقریبا هر چیزی که بخواهید را در آن می توانید پیدا کنید. این بازار یکی از بایدی های دیدنی برای افرادی است که دنبال اشیای نامفهوم و عجیب غریب از بهترین مواد می گردند.

بازار کیناری (Kinari)

بازار کیناری مثل بازارهای شلوغ دیگر آگرا، یک بازار پر رفت وآمد با مغازه هایی در هر دو طرف بازار است. کیناری آن قدر شلوغ است که ورود هر وسیله ای را به آن تقریبا غیرممکن می کند اما همین مورد یکی از جنبه های جذاب بازار است. فروشگاه های chaat در این بازار هم وجود دارند و غذای خوشمزه ای به نام gol gappa و kippi را سرو می کنند که طرفداران زیادی دارد. تجربه ای فراموش نشدنی پر از سرگرمی هدیه این بازار به شماست.

مرکز خرید اوماکس ودینگ (Omaxe Wedding Mall agra)

فروشگاه اما کس ودینگ آگرا یکی از مراکز خرید آگرا است که علاوه بر امکاناتی که در همه بازارهای آگرا وجود دارد دارای چند رستوران شیک، محوطه سرو غذا، سالن مجالس عروسی و مهمانی است در این فروشگاه انواع کارت های اعتباری بین المللی نیز پذیرفته می شود. همچنین پارکینگ بزرگی نیز برای رفاه مشتریان اختصاص دارد.

این مرکز خرید در مساحتی بالغ بر 175000 مترمربع، در قلب شهر آگرا در هند واقع شده است. او مکس ودینک به یک مرکز خرید پیروز در میان مردم تبدیل شده است. مرکز خرید او ماکس ودینگ در آگرا به فروش محصولاتی مثل پوشاک و جواهرات، لوازم آشپزخانه و… می پردازد. این مرکز خرید واقع در بزرگراه دهلی- آگرا دارای چندین سالن بی نظیر برای برگزاری عروسی و مراسم جشن و سرور است.

مرکز خرید تی دی آی (TDI)

بازار TDI یکی از بهترین مراکز خرید در آگرا هند است. مرکز خرید تی دی آی آگرا دارای بهترین موقعیت در نزدیکی میراث جهانی تاج محل، دارای انواع مراکز سرگرمی نیز است. در این مرکز خرید تی دی آی آگرا هند، انواع برندهای خارجی و داخلی به فروش می رسد. همچنین بسیاری رستوران های فوق العاده در اینجا وجود دارد.

مرکز خرید آشوک کاسموس مال (Ashok Cosmos Mall agra)

از دیگر مراکز خرید آگرا می توان آ شوک کاسموس مال (Ashok Cosmos Mall) را نام برد این مرکز خرید در ده طبقه طراحی شده و شامل انواع خرده فروشی ها، فروشگاه های عرضه مواد غذایی، سرگرمی و دفاتر خدماتی است. در فروشگاه های مرکز خرید آ شوک کاسموس مال آگرا انواع کارت های اعتباری بین المللی نیز پذیرفته می شود. از دیگر مراکز خرید آگرا می توان بازار بزرگ (Big Bazar) را نام برد. در این مرکز خرید اشوک کازماز آگرا هر چیزی از لوازم آشپزخانه گرفته تا اسباب بازی را می توانید بیابید.

مرکز خرید پسیفیک تاج (Pacific Taj)

پسیفیک تاج یکی از منظم ترین مراکز خرید آگرا به شمار می رود. تمامی امکانات برای تفریح و سرگرمی شما در این مرکز فراهم است. خرید در آگرا به تازگی تکامل یافته و مرکز خرید پسیفیک تاج این مسئله را به اثبات می رساند. فروشگاه های متعدد در این مرکز خرید، محصولات مختلفی را به عرضه فروش قرار داده است.

مرکز خرید جواهرات آگرا (Jewelry Mall Agra)

مرکز خرید جواهرات آگرا (Jewelry Mall Agra) از مهم ترین مراکز خرید زیورآلات هند است که از سال 1862 در حال تراش و شکل دادن سنگ های گران بهایی مانند زمرد و خلق جواهراتی زیبا بوده است. همیشه می توانید با وقت قبلی در اتاق یکی از این هنرمندان خبره، کار وی را تماشا کنید. موزه کوچک زردوجی (zardoji) سه بعدی را از دست ندهید. زردوجی سه بعدی همان نقاشی برجسته به وسیله جواهرات است، بعضی از این نقاشی ها برای فروش هستند.

اگر قصد خرید هم ندارید تماشای مراحل ساخت جواهرات مرکز خرید جواهرات آگرا خالی از لطف نیست.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول

به "آشنایی با بازارها و مراکز خرید آگرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازارها و مراکز خرید آگرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید