اعلام مقاصد تازه هواپیمایی قطر در نمایشگاه ITB برلین

به گزارش وبلاگ بروز، اکبر الباکر، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی قطر، در نمایشگاه گردشگری ITB برلین، جزئیات توسعه طرح های این هواپیمایی را در اختیار عموم قرار داده است.

اعلام مقاصد تازه هواپیمایی قطر در نمایشگاه ITB برلین

شرکت هواپیمایی قطر در نمایشگاه گردشگری ITB برلین، از 16 مقصد نو سفر خود در دو سال آینده، رونمایی نموده است.

در کنفرانس خبری شرکت هواپیمایی قطر، با حضور بیش از 200 رسانه بین المللی خبری، الباکر، مدیر اجرایی این شرکت، خبر از اضافه شدن چندین مقصد سفر نو هواپیماهای این شرکت، در دنیا و بعلاوه طرح های توسعه پیشرو داده است. وی بعلاوه گفت شرکت هواپیمایی قطر، اولین شرکت هواپیمایی خاورمیانه خواهد بود که پرواز مستقیم به لوکزامبورگ خواهد داشت.

از دیگر مقاصد نو سفر قطر ایرلاین می توان به لندن گتویک (Gatwick) در انگلستان، کاردیف (Cardiff) در انگلستان، لیسبون در پرتغال، والتا (Valletta) در مالت، تالین (Tallinn)، مرکز کشور استونی، سیبو (Cebu) و داوائو (Davao) در فیلیپین، لانگکاوی (لنکاوی) در مالزی، دانانگ (Da Nang) در ویتنام، بدروم، آنتالیا و هاتای در ترکیه، میکونوس (Mykonos) و تسالونیکی (Thessaloniki) در یونان و مالاگا در اسپانیا اشاره نمود.

در ادامه باید بگوییم پروازهای ورشو، هانوی، شهر هوشی مین، پراگ و کیف به دو برابر و پروازهای مادرید، بارسلونا و مالدیو به سه برابر گذشته، افزایش خواهند یافت.

الباکر گفت:

شرکت هواپیمایی قطر، از اعلام طرح های توسعه و توسعه خود به همراه مقاصد نو اضافه شده به شبکه دنیای ما در سالهای 2018 و 2019، بسیار هیجان زده و مفتخر است.

این، یک بازتاب مستقیم از تعهد ما به بردن مسافرانمان به هر گوشه ای از دنیا با سفری با کیفیت و آسان، برای آن ها است.

ما به ادامه توسعه رشد استراتژی های بلند پروازانه خود، متعهد هستیم تا بتوانیم انتخاب ها و گزینه های سفر متعددی را برای مشتریانمان فراهم کنیم و آن ها را به هر کجای این دنیا که دوست دارند، ببریم.

وی قاطعانه، در خصوص عدم اجازه تردد هوایی برای شرکت های هواپیمایی قطر، اینچنین سخن گفت:

در طول این محدودیت ها، شرکت هواپیمایی قطر، به توسعه خود ادامه داد و لحظه ای از کوشش، دست برنداشت.

ما کشور خودمان را تامین کردیم و به عنوان یک ملت، امروز، مغرورتر از گذشته هستیم.

محدودیت ها، حکومت کشور من را قوی تر ساخت.

امروز، ما به نسبت 9 ماه گذشته مستقل تر هستیم.

ما مبارزان خوبی هستیم و شرکت هواپیمایی قطر، به توسعه خود ادامه خواهد داد و پرچم کشور ما را در تمامی دنیا، به اهتزاز در خواهد آورد.

در این نمایشگاه، از دیگر طرح های توسعه در سال آینده، از جمله برنامه های پشتیبانی ورزشی شرکت هواپیمایی، سخن گفته شد.

شرکت هواپیمایی قطر، هم اکنون، با بازتاب ارزش های ورزشی از جمله گرد هم آوردن مردم که پیغام اصلی شرکت هواپیمایی قطر نیز است (به همه جا، با هم برویم)، اسپانسر رسمی بسیاری از رویدادهای ورزشی سطح بالای دنیای از جمله، جام دنیای فیفا 2018 در روسیه، جام دنیای فیفا 2022 در قطر و جام باشگاه های فوتبال دنیا، است.

شرکت هواپیمایی قطر، اخیرا در آشیانه اصلی خود، فرودگاه بین المللی حمد (HIA)، ناوگانی مدرن با بیش از 200 هواپیما را به کار گرفته است. در ماه گذشته، هواپیمای ایرباس A350-1000 به ناوگان شرکت هواپیمایی قطر (اولین خریدار این هواپیما در دنیا)، اضافه شد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "اعلام مقاصد تازه هواپیمایی قطر در نمایشگاه ITB برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مقاصد تازه هواپیمایی قطر در نمایشگاه ITB برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید