افشای جزئیاتی تازه از سری گلکسی واچ 6

به گزارش وبلاگ بروز، سامسونگ احتمالاً چند ماه دیگر از ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6 رونمایی می نماید، اما از همین حالا شاهد انتشار شایعات درباره آن ها هستیم. حالا طبق شایعات تازه، سامسونگ برای این خانواده به سراغ تراشه ای تازه به نام اگزینوس W980 می رود و بعلاوه مدل پرو را به حاشیه نمایشگر چرخان فیزیکی مجهز می نماید.

افشای جزئیاتی تازه از سری گلکسی واچ 6

تراشه تازه برای خانواده گلکسی واچ 6

سامسونگ ظاهراً می خواهد بعد از دو نسل یعنی گلکسی واچ 4 و 5، از چیپ تازهی استفاده کند. این چیپ که اگزینوس W980 نام دارد، نسبت به تراشه اگزینوس W920 مورد استفاده در نسل های قبلی، بیش از 10 درصد سریع تر خواهد بود.

این تراشه احتمالاً با لیتوگرافی 5 نانومتری سامسونگ به فراوری می رسد که این موضوع به معنای بهبود شارژدهی باتری نسل بعدی ساعت های هوشمند کره ای ها خواهد بود. بعلاوه انتظار می رود این ساعت های هوشمند به نمایشگر بزرگ تر با رزولوشن بالاتر، حاشیه های باریک تر و باتری با ظرفیت بیشتر مجهز شوند، البته این تمام ماجرا نیست.

شایعه ای دیگر می گوید سامسونگ حاشیه چرخان فیزیکی نمایشگر را به گلکسی واچ 6 پرو برمی گرداند. درحالی که گلکسی واچ 4 به حاشیه چرخان فیزیکی مجهز شده بود، سامسونگ برای گلکسی واچ 5 و 5 پرو از حاشیه چرخان مجازی استفاده کرد که با ژست های حرکتی کار می نماید. اما ظاهراً سامسونگ می خواهد دوباره نمونه فیزیکی آن را به ساعت هوشمندش برگرداند.

به نظر می رسد سامسونگ در کنار برگرداندن حاشیه چرخان فیزیکی، حاشیه های نمایشگر مدل پرو را هم کاهش می دهد. بنابراین انتظار داریم با محصولی مجذوب کننده روبه رو شویم.

انتظار می رود سامسونگ در تابستان پیش رو همراه با گوشی های گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5، از ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6 رونمایی کند. در کنار این محصولات، اپل هم از نسل تازه اپل واچ رونمایی می نماید که طبق شایعات، نرم افزار آن بزرگ ترین تغییر در چند سال گذشته را تجربه خواهد نمود. بنابراین باید منتظر رقابتی مجذوب کننده در این بخش از بازار باشیم.

منبع: فرارو

به "افشای جزئیاتی تازه از سری گلکسی واچ 6" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جزئیاتی تازه از سری گلکسی واچ 6"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید