انتخاب غیرمنتظره ستاره مدنظر پرسپولیس ، خوشبخت با پیراهن نو!

به گزارش وبلاگ بروز، محمد خدابنده لو در تیم نو خود شرایط خوبی را تجربه می نماید؛ او در آخرین بازی محبت آمیز مس گلزنی نموده و برای آغاز لیگ لحظه شماری می نماید.

انتخاب غیرمنتظره ستاره مدنظر پرسپولیس ، خوشبخت با پیراهن نو!

به گزارش وبلاگ بروز، شاید کمتر کسی تصور می کرد انتخاب محمد خدابنده لو برای فصل نو لیگ برتر مس رفسنجان باشد؛ بازیکنی که زمزمه های زیادی درباره پیوستنش به تیم های پرسپولیس و سپاهان وجود داشت، با تایید ساکت الهامی و بعد از توافق با مدیران باشگاه مس رفسنجان پیراهن نارنجی برتن کرد.

خدابنده لو 24 ساله که سابقه بازی در تیم های پیکان، ذوب آهن و گل گهر را هم دارد، آینده ای روشن پیش روی خود می بیند و حالا با انگیزه زیاد کارش را در مس جلو می برد.

او در تمرینات و مسابقات محبت آمیز مس یکی از ستاره های کلیدی این تیم بوده و بی شک در لیگ بیست و سوم هم مهره ای تاثیرگذار برای تیمش خواهد بود. خدابنده لو در آخرین بازی محبت آمیز مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک که با فزونی 3 بر 2 مسی ها همراه بود، گل سوم تیمش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند و به روزهای بهتر می اندیشد.

مس رفسنجان با سیاست های مدیریت و بعلاوه تفکرات ساکت الهامی به عنوان سرمربی در لیگ بیست و سوم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این تیم با حفظ شاکله اصلی و اضافه شدن چند ستاره مثل خدابنده لو برای آغاز لیگ لحظه شماری می نماید. نارنجی های فوتبال ایران تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارند و همین امر نه تنها میانگین سنی این تیم را پایین می آورد که می تواند شرایط بهتری را برای فصل آینده آنها رقم بزند.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتخاب غیرمنتظره ستاره مدنظر پرسپولیس ، خوشبخت با پیراهن نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب غیرمنتظره ستاره مدنظر پرسپولیس ، خوشبخت با پیراهن نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید