بازی تیراندازی علمی تخیلی Synduality برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بروز، شرکت Game Studio بیان کرد که در حال ساخت یک عنوان در سبک شوتر سوم شخص است. این بازی به وسیله بندای نامکو (Bandai Namco) عرضه شده و حالت علمی تخیلی دارد. نام این بازی سیندوالیتی (Syndyality) بوده و برای کنسول های نسل 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

بازی تیراندازی علمی تخیلی Synduality برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

در دنیای سیندوالیتی انسان و هوش مصنوعی با یکدیگر زندگی نمایند تا دوام بیاورند. دنیای بازی بسیار خاص بوده و حالت دیستوپین (Dystopian) دارد. سیندوالیتی در سال 2222 جریان دارد. در دنیای این بازی یک باران سمی به نام اشک های ماه نو (Tears of the New Moon) بیشتر انسانیت را از بین برده است. به جای آن موجوداتی عجیب بوجود آمده که در پی کشتن انسان های به جای مانده هستند.

انسان ها مجبور شدند تا یک دنیای زیرزمینی به نام آماسیا (Amasia) بسازند. در همینجا به هوش مصنوعی ای به نام ماگوس (Magus) آشنا شده و در با آن ارتباط برقرار کردند. در سیندوالیتی شما نقش یک دریفتر (Drifter) را بازی خواهید کرد. کسی که از راه جمع آوری کریستال های AO کسب عایدی می نمایند. شما با موجوداتی خاصی به نام اندرز (Enders) روبرو خواهید شد. این موجودات دشمن شما بوده و باید آن ها را نابود کنید. در این راستا ماگوس نیز به شما یاری خواهد نمود.

شما در این بازی رفته رفته ارتباط بیشتری با هوش مصنوعی برقرار خواهید کرد و همین باعث می شود تا این هوش مصنوعی به شما بیشتر یاری کند. مبازرات داخل این بازی حول کریدل کافینز (Cradle Coffins) می شود. وسایل نقلیه ای که دارای سلاح بوده و به طور کامل قابل شخصی سازی هستند. شما می توانید شکل و شمایل این دستگاه ها را تغییر داده و حتی سلاح های مختلف روی آن قرار دهید.

سیندوالیتی دارای بخش چند نفره هم هست. شما می توانید با دریفترهای دیگر به مبارزه رفته یا اینکه علیه شان بجنگید. این موضوع باعث خواهد شد تا دسترسی شما به منابع بیشتر از افراد دیگر باشد. شرکت سازنده کوشش نموده تا با برترین طراح های انیمیشن کار کند. همینطور اینکه شرکت سازنده یک گیم پلی بسیار خوب ساخته تا تجربه بازی بسیار لذت بخش باشد.

چیزی که باعث می شود بازی سیندوالیتی بسیار خاص باشد ارتباط میان کرکتر و هوش مصنوعی است. در اصل این هوش مصنوعی یک همراه برای شما بوده و در تک تک لحظات بازی به شما یاری خواهnduaد کرد. این موضوع اهمیت دارد که شما چگونه با ماگوس رفتار خواهید کرد. هرچه ارتباط شما با او بیشتر باشد، در بازی نیز یاری بیشتری دریافت خواهید کرد. از طرفی این ارتباط باعث شده تا گیم پلی سیندوالیتی با عناوین سوم شخص شوتر دیگر تفاوت زیادی داشته باشد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی تیراندازی علمی تخیلی Synduality برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تیراندازی علمی تخیلی Synduality برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید