سریال و پخش خانگی

8 گوشی برتر برای بودجه های کمتر از 10 میلیون تومانبهترین گوشی ها با قیمت کمتر از 10 تومان

اگر در پی خرید بهترین گوشی ها با قیمت مناسب هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با 8 مدل از بهترین گوشی های مالی بازار برای بودجه های کمتر از 10 میلیون تومان آشنا کنیم. توجه داشته باشید گوشی هایی که امتیاز AnTuTu آن ها بیشتر از 350 هزار است، معمولا...

16 شهریور 1402

دانلود قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده (حیثیت گمشده قسمت 7 هفتم) حجم رایگان

قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده با لینک مستقیم و کامل منتشر شد. سریال حیثیت گمشده قسمت 7، دانلود کامل قسمت هفتم حیثیت گمشده فیلیمو به همراه داستان و تعداد قسمت ها و همه چیز در ادامه مطلب نهاده شد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

3 شهریور 1402

جزئیات فیلم نو سازنده سریال پوست شیر ، مجوز صادر شد

نوید محمودی تهیه کننده سریال پوست شیر و بهمن کامیار برای ساخت فیلم سینمایی مجوز گرفتند.

7 خرداد 1402

گرافیست ها باید از این گجت ها استفاده نمایند!

چه در طراحی گرافیک مبتدی باشید و چه حرفه ای، لوازم و گجت های خاصی وجود دارند که باید در دسترس شما باشند تا کیفیت کار و بهره وری شما را تا حد زیادی افزایش دهند.

18 اردیبهشت 1402

چالش سخت بازیگر جیران در سکانس عاشقانه

فاطمه مسعودی فر، بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران از چالش سخت خود برای بازی در سکانس عاشقانه گفت.

6 اردیبهشت 1402

برترین روش های کاهش حجم ویدیو که احتمالا نمی دانستید

در دنیای امروز ما که همه چیز در حال پیشرفت است، دوربین های فیلم برداری و گوشی های موبایل نیز در راستای بهبود کیفیت ویدیوهای ضبط شده کوشش فراوانی می نمایند. این پیشرفت و کوشش به نوعی هم مفید است و هم مضر. احتمالا با خود فکر می کنید که چرا می گوییم این پیشرفت...

17 اسفند 1401

برترین مشاغل برای عاشقان سفر ، شغل های سیار

آدمای زیادی هستن که از رکود و زندگی روزمره لذت نمیبرن و همواره دلشون میخواد که تجارب مختلفی کسب کنن و با آدم ها و فرهنگ های متفاوتی آشنا بشن. جهان گردی برای خیلی از ماها یکی از بزرگترین آرزوهامونه اما شاید به خاطر سبک زندگیمون از پسش برنیاییم. آدم همواره...

8 بهمن 1401

اتفاقات عجیب در پشت پرده اسکار 2023

رای گیری برای انتخاب نامزد های نهایی اسکار 2023 در حالی به خاتمه رسید که سال جاری شاهد اتفاقات عجیب وغریبی در پشت پرده جوایز آموزشگاه هستیم.

30 دی 1401

خسارت عجیب یک انیمیشن به دیزنی ، چرا این انیمیشین در کشورهای مسلمان اکران نمی گردد؟

انیمیشن دنیای عجیب محصول تازه دیزنی با شکست در نخستین هفته نمایش در گیشه، این کمپانی را با ضرر 100 میلیون دلاری روبرو نموده است.

25 دی 1401

پول معین می نماید کدام موسیقی بیشتر به گوش مردم برسد

حامد محضرنیا، خواننده کشور گفت: پول اولین نقش را در زمینه فضای نظارتی بر انتشار موسیقی دارد و معین می نماید چه موسیقی در فضای مجازی بیشتر به گوش مردم برسد.

5 آذر 1401

واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به تحریم پرس تی وی

رئیس سازمان صدا و سیما به تحریم به تحریم پرس تی وی از سوی غرب واکنش نشان داد.

25 آبان 1401

حضور مورگان فریمن در فیلم لوسی

مورگان فریمن بازیگر آمریکایی در حال مذاکره برای بازی در سریال اسپین آف لوسی است.

11 آبان 1401

بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله؛ یک انیمۀ فوق العاده و بی نقص

بلیچ؛ جنگ خونین هزارساله یک سریال انیمۀ بی نقص و درجه یک است که همه چیزش در عالی ترین سطح ممکن واقع شده است؛ از جلوۀ بصری و موسیقی تاثیرگذارش گرفته تا شخصیت های مجذوب کننده و داستان ماورائی و پیچیده اش.

20 مهر 1401

بازی تیراندازی علمی تخیلی Synduality برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

شرکت Game Studio بیان کرد که در حال ساخت یک عنوان در سبک شوتر سوم شخص است. این بازی به وسیله بندای نامکو (Bandai Namco) عرضه شده و حالت علمی تخیلی دارد. نام این بازی سیندوالیتی (Syndyality) بوده و برای کنسول های نسل 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

28 شهریور 1401

علی انصاریان به سینماها می آید

از دوم شهریور ماه دو فیلم تازه در سینماهای کشور اکران می شوند که در یکی از آنها زنده یاد علی انصاریان نقش ایفا می نماید.

3 شهریور 1401

مستند مدرسۀ قدیمی من؛ روایتی از یک بازگشت حیرت انگیز به مدرسه

مستند مدرسۀ قدیمی من مخصوص همۀ کسانی است که در مدرسه رنج کشیده اند؛ همۀ کسانی که گاهی دلشان خواسته کاش می شد با همین ذهنیت و قدرتی که امروز دارند به دوران مدرسه برگردند تا در مقابل قلدری ها و تحقیر ها بایستند و عوامل ترس ها و اضطراب هایی را که تحمل نموده...

30 مرداد 1401

تغییر دائمی واقعیت در سریال رازآمیز دختران درخشان

سریال دختران درخشان بر اساس رمان پرفروشی با همین نام از لاورن بیوکز ساخته شده است؛ داستانی سرگیجه آور و رازآمیز که به تدریج مخاطب را مسحور فضای جادویی خودش می نماید. اگر رمان را قبلا نخوانده باشید شاید در یکی دو قسمت اول سریال کمی گیج بشوید، اما این سردرگمی...

2 تیر 1401

ولتا کنترل؛ کوشش برای زندگی بهتر، فیلم آموزشی

شرکت توان پردازش نگار در سال 1397 با همکاری فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه های برجسته کشور با سابقه فعالیت ده ساله در زمینه الکترونیک صنعتی با شماره ثبت 1362 (سهامی خاص) تاسیس شد و در حال حاضر تحت نظارت پارک علم و فن آوری فارس مشغول به فعالیت است.

7 خرداد 1401

6 ترفند در گوشی های اندرویدی که نمی دانید

اندروید دارای امکانات زیادی است که بسیاری از افراد از برخی از این امکانات آگاه نیستند.

19 اردیبهشت 1401

فریدون محرابی: سلیقه پراشتباه نمی تواند اثر هنری را کنترل کند، به شعور مخاطب احترام بگذاریم

فریدون محرابی با آرزوی سلامتی برای مردم ایران در سال تازه، مهمترین اتفاق زندگی اش در سالی که گذشت را درگذشت مادرش بیان کرد و در ادامه درباره حساسیت های ساخت سریال هایی با موضوع اقوام ایرانی و بعلاوه دشواری ساخت مجموعه های تلویزیونی در دوران کرونا به...

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (36)