دانشجویان دانشگاه خوارزمی از مجتمع تحقیقاتی سیناژن بازدید کردند

به گزارش وبلاگ بروز، دانشجویان دانشگاه خوارزمی در قالب طرح ملی ایران مرز پرگهر از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سنیاژن بازدید کردند.

دانشجویان دانشگاه خوارزمی از مجتمع تحقیقاتی سیناژن بازدید کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بروز، دانشجویان دانشگاه خوارزمی در قالب طرح ملی ایران مرز پرگهر از مجتمع فراوریی تحقیقاتی سنیاژن بازدید کردند. این برنامه به همت جهاد دانشگاهی البرز و انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشجویان دانشگاه خوارزمی برگزار گردید.

هدی اصل روستا، مدیر اجرایی پانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در استان البرز درخصوص این مراسم گفت: پانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر به طور همزمان در معاونت های فرهنگی جهادانشگاهی سراسر کشور برگزار می گردد که آشنایی با مواریث فرهنگی و تمدنی، پروژه های ملی و توانمندی های صنعتی، مالی، علمی - آموزشی و زیربنایی کشور و همچنین دانش افزایی و تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار ما می توانیم از اهداف این طرح است.

وی اضافه کرد: ششمین بازدید علمی از سلسله بازدید های پانزدهمین طرح ملی ایران مرز پرگهر با بازدید 40 تن از دانشجویان مقطع کارشناسی رشته بیوتکنولوژی دانشگاه خوارزمی از مجتمع فراوریی تحقیقاتی سیناژن برگزار گردید.

اصل روستا گفت: شرکت تحقیقاتی و فراوریی سیناژن که یک شرکت زیست فناوری در ایران و بزرگترین در منطقه و شرکت فراورینماینده محصولات زیست شناسی مولکولی، زیست دارو ها و محصولات تشخیصی است. همچنین شرکت سیناژن در سال 96 برای اولین بار در صنعت داروسازی ایران، توسط کارشناسان سازمان دارویی اروپا مورد بازرسی اصول بهینه GMP نهاده شد و گواهینامه استاندارد خطوط فراوری اروپا به نام شرکت سیناژن صادر شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 50 درصد کل حجم صادرات دارویی کشور توسط گروه دارویی سیناژن محقق می گردد.

اصل روستا گفت: دانشجویان در این بازدید علمی از خط فراوری پروتیین های نوترکیب از سلول های جانوری (همستر چینی)، سایت اتاق انیمیشن (نمایش روند فراوری دارو با یک سیستم پیشرفته پروژکتور)، بخش فراوری آنتی بادی های مونوکلونال، قسمت فرمولاسیون و پرکنی و بخش ساخت دارو، بخش بسته بندی دارو و بخش کنترل کیفیت و تضمین کیفیت کارخانه را به همراه متخصصین هر بخش بازدید کردند.

وی در سرانجام گفت: از مدیریت و کارکنان محترم سیناژن که زمینه آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان را با صنعت دارویی فراهم می نمایند تشکر و قدردانی می کنیم و امید است مجتمع تحقیقات سیناژن همیشه به عنوان الگوی پیروز داخلی مورد بازدید دانشگاهیان قرار گیرد.

لازم به ذکر است این بازدید روز گذشته سه شنبه 30 مهرماه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان دانشگاه خوارزمی از مجتمع تحقیقاتی سیناژن بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه خوارزمی از مجتمع تحقیقاتی سیناژن بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید