بازی WWE کنسول های جدید در دست توسعه است

به گزارش وبلاگ بروز، شرکت Virtual Basement اعلام نموده است که این شرکت در حال کار کردن روی بازی WWE برای کنسول های نسل بعد است.

بازی WWE کنسول های جدید در دست توسعه است

به گزارش خبرنگار ، مسئولان شرکت Virtual Basement اخیرا مصاحبه ای داشته اند که در این مصاحبه اعلام نموده اند، مهندسان بخش توسعه این شرکت در حال کار روی بازی WWE مخصوص کنسول های نسل بعد است. آن ها در مصاحبه خود، صحبتی از تاریخ عرضه این بازی برای کنسول های نسل نهمی نکردند چرا که دوست ندارند کار ها با عجله پیش برود و باید همه چیز به موقع انجام گردد. عجله نکردن در عرضه بازی یکی از اصلی ترین دلایل این است که این شرکت برای تأمین اعتبار این پروژه و جلوگیری از ناشران و سرمایه گذاران، تمام کوشش خود را می نماید. قصد شرکت Virtual Basement این است که این بازی را در مراحل و قسمت های مختلف بسازد تا بتواند آن را بدون اشکال روانه بازار کند.

به گفته یکی از مسئولان این شرکت، هنوز هیچ ارتقایی در بازی داده نشده و این شرکت در حال کار کردن با استعداد های مستقل از همه نسل های کشتی گیران WWE است. این بدان معنا است که بازی آینده WWE، همه ستارگان، گذشته، حال و آینده خود را به همراه دارد و قرار است دسته ای از بزرگترین ها را در آن ببینیم. یک امکان قوی وجود دارد که بازی بتواند محتوای اضافی را با تبلیغات متنوعی در بر بگیرد، اما در حال حاضر، کوشش تیم توسعه دهنده روی ایجاد داستان مستقل است و در عین حال گزینه هایی برای انتخاب تبلیغات مختلف و عرصه های مختلف داشته باشد. در خصوص دسته شخصیت های این بازی به این اشاره شده است که تمام گزینه ها انتخاب شده اند و این یکی از بزرگتری مواردی است که این پروژه روی آن متمرکز شده است.

مسئولان Virtual Basement در خصوص طراحی شخصیت های بازی آینده WWE گفته اند که طراحی شخصیت ها با استفاده از ZBrush و سایر ابزار مدلسازی دیجیتال ساخته می شوند و برای این کار از فناوری اسکن سه بعدی استفاده نمی گردد. طراحی شخصیت ها بسته به پیچیدگی آن ها از 2 تا 4 هفته به طول خواهد انجامید، اما توسعه دهندگان به دنبال این هستند که در ساختن یک پایه بسیار محکم و سرگرم نماینده، همانطور که هواداران به آن علاقه دارند، ایجاد نمایند.

توسعه دهندگان قصد دارند ابتدا تمرکز خود را روی صیقل دادن به سیستم حرکتی افراد بگذارند، زیرا باید با ایجاد حرکات و تعامل سرگرمی برای هواداران ایجاد نمایند و سپس سیستم های عصبی، معکوس و دریافت را قدم به قدم روی شخصیت ها قرار دهند. با توجه به این گفته، می توان انتظار داشت که سری بعدی بازی WWE قرار است ترکیبی از بازی های این سبک مانند No Mercy تا Smackdown vs. Raw 2011 باشد.

در خصوص ضبط حرکات هم به این اشاره شد که Virtual Basement قرار است از ترکیبی از حرکات دست و حرکات سر را با حسگر های مختلف ضبط کند. این کار شبیه به ضبط حرکات تانوس در فیلم انتقامجویان است. در رابطه با مجموعه حرکات و دریافت ها هم کوشش شده است تا انیمیشن ها و حرکات بسیار روان باشند.

حال باید منتظر این بود تا بازی جدید WWE رونمایی گردد تا ببینیم نسبت به نمونه های خود روی نسل های قبل چه تغییراتی داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازی WWE کنسول های جدید در دست توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی WWE کنسول های جدید در دست توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید