توزیع بسته های بهداشتی بین ساکنان کوره های آجرپزی جنوب تهران

به گزارش وبلاگ بروز، گروهی از فعالان اجتماعی در پویشی به نام فراموش شدگان اقدام به توزیع اقلام و بسته های بهداشتی، تب سنجی و غربالگری و آموزش به ساکنان مجاور کوره های آجرپزی در جنوب تهران کردند.

توزیع بسته های بهداشتی بین ساکنان کوره های آجرپزی جنوب تهران

به گزارش وبلاگ بروز، شش تشکل و سازمان مردم نهاد در پویشی داوطلبانه با مشارکت ستاد سمن های شهر تهران روز گذشته اقدام به توزیع اقلام و بسته های بهداشتی، تب سنجی و غربالگری و آموزش به ساکنان مجاور کوره های آجرپزی در جنوب تهران کردند.

این افراد از صبح دیروز با حضور در کوره های آجرپزی در جنوب تهران و محله نعمت آباد ده ها گالن شش لیتری موادشوینده، بیش از هزار عدد انواع اقلام بهداشتی ویژه زنان، دستکش، ماسک و ... را در میان ساکنان این مناطق توزیع کردند.

همچنین شماری از این داوطلبان با حضور در نقاط مختلف این محدوده اقدام به تب سنجی و پایش سلامت ساکنان از مناطق کرده و همزمان با آن تیم های آموزشی نیز اصول و وراهکاری پیشگیری از کرونا را به ساکنان در این مناطق آموزش دادند.

یکی از دیگر از اقداماتی که از سوی این افراد انجام شد، تجهیز و مناسب سازی فضاهای عمومی ساکنان از محدوده بود، به طوری که تعدادی مخزن مایع دستشویی در توالت ها و مخازن جمع آوری زباله نیز در سطح این فضا نصب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع بسته های بهداشتی بین ساکنان کوره های آجرپزی جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های بهداشتی بین ساکنان کوره های آجرپزی جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید