خبرنگاران شهروندان خراسان رضوی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده نمایند

به گزارش وبلاگ بروز، مشهد- خبرنگاران- رییس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش ترددهای غیرضروری گفت: امکان بهره مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز به وسیله مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانه های تلفنی این شرکت فراهم شده است.

خبرنگاران شهروندان خراسان رضوی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده نمایند

حسن خیراندیش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بروز اضافه کرد: باتوجه به توصیه های بهداشتی در باره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری در مکان های عمومی، امکان استفاده و بهره مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان به وسیله مراجعه به درگاه های اینترنتی www.egas.irو www.nigc-khrz.ir یا تماس با سامانه های تلفنی 1894 و 37074 فراهم است.

وی ادامه داد: اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، نقدها و پیشنهادات، برطرف اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه بهای گاز مصرفی از جمله خدماتی است که از این طریق ارائه می گردد.

وی گفت: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارات گاز است و شهروندان می توانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.

خراسان رضوی به یک میلیون و 854 هزار و 188 مشترک شهری و 493 هزار و 537 مشترک روستایی خدمت رسانی می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهروندان خراسان رضوی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان خراسان رضوی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید