خریدهای عظیم ناکام رئال مادرید و بارسا چه کسانی هستند؟

به گزارش وبلاگ بروز، آمار گریزمان در بارسا به بدی آمار هازار در رئال نیست. او توانسته در 37 بازی 14 گل بزند، ولی هنوز هماهنگی خوبی با مسی ندارد. از طرف دیگر پست گریزمان با مسی تقریبا یکی است

خریدهای عظیم ناکام رئال مادرید و بارسا چه کسانی هستند؟

آرمن ساروخانیان| رقابت رئال مادرید و بارسا حتی در تابستان ها هم متوقف نمی گردد. در روزهایی که فصل به خاتمه رسیده، مدیران دو باشگاه کوشش دیوانه واری در بازار جابجایی برای جذب ستارگان جدید دارند. پیش از آغاز فصل جاری آنها پیروز به صید دو شاه ماهی شدند. بارسا پس از چند فصل کوشش نافرجام انتها توانست آنتوان گریزمان را به خط حمله اش اضافه کند و رئال مادرید پیراهن شماره 7 رونالدو را به تن ادن هازار اندازه کرد. طرفداران رئال و بارسا برای دیدن این دو فوق ستاره هیجان زیادی داشتند، ولی با گذشت بیش از نیمی از فصل آنها اوضاع خوبی ندارند و تصورات اولیه از پیروزیت آنها کاملا فراموش شده است.

هازار در چلسی به تمام پیروزیت های ممکن رسید، از قهرمانی لیگ برتر گرفته تا عنوان بهترین بازیکن فصل. او از معدود بازیکنانی بود که توانست به استانداردهای مسی و رونالدو نزدیک گردد و از گزینه های انگشت شماری که شایستگی جانشینی فوق ستاره پرتغالی را داشت. با این حال حضورش در رئال مادرید پس از انتقال 100 میلیون یورویی تابستان اخیر فاجعه بار بوده. کاپیتان 29 ساله تیم ملی بلژیک نمایش های ضعیفی داشت و مصدومیت های پرشماری را تجربه کرد تا آمار 15 بازی و تنها یک گل زده را ثبت کند!

او در گفتگوی اخیرش با تلویزیون بلژیک به این ناکامی اعتراف کرد: فصل اول من در مادرید بد بوده، ولی همه چیز تیره نیست. فصل اول برای تطبیق پذیری می گذرد و بهتر است مرا در فصل دوم قضاوت کنید. حالا باید کوشش کنم که در فصل دوم کاملا آماده باشم.

هازار اضافه نمود: گروه خوبی داریم. من با افراد تازه ای آشنا شدم. این یک تجربه فوق العاده است. هنوز چهار سال از قرارداد من باقی مانده. امیدوارم در ادامه شرایط خوبی داشته باشم.

اگر هازار امید به جبران در فصل دوم دارد، احتمال می رود بارسا حتی این فرصت را هم به گریزمان ندهد. باشگاه کاتالان سال 2018 هم کوشش زیادی برای خرید ستاره فرانسوی داشت، ولی او در لحظه آخر تصمیم گرفت در اتلتیکو مادرید بماند. انتها تابستان گذشته گریزمان با 120 میلیون یورو راهی نوکمپ شد، ولی در گزارشی که هفته گذشته روزنامه اسپرت منتشر کرد، او همراه 7 بازیکن دیگر در فهرست فروش قرار گرفته است.

آمار گریزمان در بارسا به بدی آمار هازار در رئال نیست. او توانسته در 37 بازی 14 گل بزند، ولی هنوز هماهنگی خوبی با مسی ندارد. از طرف دیگر پست گریزمان با مسی تقریبا یکی است و او مجبور شده در گوش چپ بازی کند که در آنجا چندان راحت نیست.

اگر گزارش اسپرت تایید گردد به معنی این است که شایعه توافق بارسا با نیمار صحت دارد و بارسا با فروش گریزمان می خواهد زمینه بازگشت ستاره برزیلی را فراهم کند. مسی و سوارز، مهاجمان لاتین بارسا هماهنگی خیلی خوبی با نیمار درون و بیرون زمین دارند، در حالی که رسانه ها بارها از رابطه سرد آنها با گریزمان نوشته اند. به نظر می رسد راه چاره بارسا برای فرار از مسائل چند فصل اخیر تشکیل دوباره مثلث MSN است و این یعنی احتمالا گریزمان تنها پس از یک فصل باید با پیراهن آبی و اناری خداحافظی کند.

منبع: ایران ورزشی

به "خریدهای عظیم ناکام رئال مادرید و بارسا چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدهای عظیم ناکام رئال مادرید و بارسا چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید