خرید 1520 تن مرغ از مرغداران در یک روز

به گزارش وبلاگ بروز، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با تدابیر اتخاد شده توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور و در راستای حمایت از مرغداران فقط در یک روز 1520 تن مرغ از مرغداران و تولیدکنندگان سراسر کشورخریداری شده است.

خرید 1520 تن مرغ از مرغداران در یک روز

به گزارش گروه مالی وبلاگ بروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسن عباسی معروفان مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان مطالب فوق اضافه نمود: طرح ضربتی خرید مرغ از مرغداران با تمام توان در حال انجام است به نحوی که در 45 روز گذشته بیش از 65000 تن مرغ از مرغداران به صورت نقدی خریداری و ذخیره سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای جوجه ریزی مرغداران از 6 ماه قبل شروع شده بود تا برای ایام پایانی سال 140 میلیون جوجه ریزی انجام گردد؛ اما با شیوع ویروس کرونا مصرف مرغ در رستوران ها؛ تالار های عروسی و سلف سرویس های دانشگاه به صفر رسیده است و بخشی از مرغ فراوریی بدون خریدار ماند.

معروفان اضافه نمود: به نسبت سال گذشته در ایام پایانی سال 40 درصد کاهش مصرف مرغ داشتیم که آن 40 درصد را شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و به عنوان ذخایراستراتژیک نگهداری خواهد نمود تا در شرایط لازم مورد استفاده قرار گیرد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در ادامه گفت: در دوره اول سال جاری برنامه ریزی ها برای 115 میلیون قطعه جوجه خواهد بود تا هم احتیاج بازار برطرف گردد و هم مرغداران نگرانی از بابت فراوری بدون خریدار نداشته باشند.

صادرات مرغ موضوع دیگری بود که مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام به آن اشاره و اضافه نمود: با مصوبه ستاد ملی تنظیم بازار تعرفه 5 هزار تومانی هر کیلو مرغ برای صادرات حذف و از 10 روز آینده صادرات مرغ به کشور های همسایه اغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خرید 1520 تن مرغ از مرغداران در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 1520 تن مرغ از مرغداران در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید