سفری مطمئن و خاطره انگیز به گرجستان همراه با تابان پرواز

به گزارش وبلاگ بروز، پرواز هایی که از تهران به سمت کشور گرجستان (تفلیس) میروند، از جمله تابان ایر، قشم ایر، آتا ایر، زاگرس، جورجین ایرویز هستند. طول پرواز به این شهر حدودا یک ساعت و نیم هستش. مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط ندارند و عمدتا مردمی که از ایران سفر میکنند، دچار مشکل میشوند. مرکز این کشور شهری تاریخی و قدیمی مانند استانبوله که برای حفظ ساختمان ها و بناهای تاریخی کوشش میکنن. آب و هوای این کشور معتدله مایل به سرد کوهستانی هست و اصلا شرجی نیست به همین خاطر برترین زمان برای سفر به این کشور تیر و مرداد ماه هست. برای سفر به این کشور همیشه همراه خودتان یک ژاکت داشته باشید، چون در گرم ترین فصل هم در تفلیس باد سرد میوزه. به دلیل تمیزی آب و هوا آفتاب سوزانی داره و در هنگام آفتاب از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی و کلاه نقاب دار بهره ببرید. واحد پول گرجستان لاری هست و هر 100 دلار معادل 165 لاری هست و قیمت هر لاری به پول ایران 23000 ریال میباشد. تفلیس مرکز گرجستان و پر جمعیت ترین و بزرگترین شهر این کشور هست. تفلیس در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته است و همیشه یک پل ارتباطی بین شرق و غرب بوده است.

سفری مطمئن و خاطره انگیز به گرجستان همراه با تابان پرواز

برای اطلاعات بیشتر از مسیر گرجستان با کارشناسان حرفه ای شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تابان پرواز آسیا تماس حاصل فرمایید تا تجربه ای متفاوت در این سفر به گرجستان را داشته باشید.

شماره تلفن: 02188747700

شماره همراه: 09126070599

وب سایت: www.tpasia.net

سفری لذت بخش به باتومی

باتومی شهر ساحلی گرجستان هست باتومی ساحلی بسیار زیبا و تمیز و قشنگی دارد. در امتداد ساحل پارک بزرگ و قشنگی نیز وجود دارد که تمام امکانات تفریحی و تفریح رو دارد. ساحل باتومی یه ساحل سنگی هست نه شنی در قسمت های مختلف ساحل دوش هایی واقع شده است. نجات غریق تخت و چتر پیدا میشود. در آنجا دستگاه هایی مانند کارت پارک وجود دارد که میشه با پرداخت 7 لاری دوچرخه اجاره کرد. باتومی یک شهر رو به توسعه هست و تمام شبانه روز در حال ساخت و ساز هستند، از سنبل های هر کشور دارند یک مدل درست میکنند. اگه سفر نامه های قبل و قدیمی را بخونین تو همشون نوشته شده که باتومی یک شهر کثیف و چهره ای فقیرانه دارد و شهر تفلیس بهتر از باتومی هست ولی در سفر نامه های تازه این قضیه بر عکس هست و باتومی یک شهر زیبا و خیلی قشنگ تمیز و رویایی شده است. یک بندر گاهی هم هست که با پرداخت 7 لاری نیم ساعت و با پرداخت 14 لاری یک ساعت داخل دریا گشت زد. از جاذبه های گردشگری میتوان به مجسمه عشق علی و نینو اشاره نمود. یا بلوار باتومی.شناسنامه درختی در پارک گیاه شناسی باتومی، میتوان اشاره نمود.

شناسنامه درختی در پارک گیاهشناسی باتومی

بلوار باتومی

مجسمه عشق

هتل ایفوریا یکی از برترین هتل های باتومی

مجسمه مادر گرجستان

مجسمه جرجیس گرجستان

تئاتر روستاولی خیابان معروف گرجستان

منبع: همگردی

به "سفری مطمئن و خاطره انگیز به گرجستان همراه با تابان پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری مطمئن و خاطره انگیز به گرجستان همراه با تابان پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید