عاملی که تفاوت استقلال و پرسپولیس را رقم زد، این تیم قهرمان می گردد

به گزارش وبلاگ بروز، تیم فوتبال استقلال که شانس اول قهرمانی در بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر است در ملاقات هفته بیست و چهارم خود برابر پیکان عملکرد قابل دفاعی نداشت و با وجود اینکه با کسب سه امتیاز این ملاقات می توانست تا حدود زیادی قهرمانی اش را قطعی کند اما خوش شانس بود که به پیکان نباخت.

عاملی که تفاوت استقلال و پرسپولیس را رقم زد، این تیم قهرمان می گردد

در کنار خوش شانسی استقلال و کم دقتی مهاجمان پیکان در زدن ضربات آخر اما نباید از عملکرد درخشان دروازه بان ملی پوش آبی ها عبور کرد. سیدحسین حسینی که در لیست تیم ملی ایران نیز حضور دارد در این ملاقات چندین موقعیت مسلم گلزنی را از حریف گرفت تا علت فاصله داشتن استقلال از پرسپولیس را معین کند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی امتیازات مهمی را در ملاقاتهای گذشته از دست داده اند که در چند ملاقات اشتباهات حامد لک لطمه جبران ناپذیری به این تیم زده است اما در مقابل سیدحسین حسینی با عملکردی درخشان در ملاقات با پیکان نشان داد که یک دروازه بان می تواند در روز بد تیمش هم یک امتیاز بگیرد.

با شرایطی که استقلال در پیش گرفته است و با وجود 10 نفره شده و ضعیف تر بودن نسبت به حریف بازهم نمی بازد و امتیاز می گیرد، به نظر می رسد این تیم راهش را برای قهرمانی پیدا نموده و در انتها فصل جام را بالای سر خواهد برد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عاملی که تفاوت استقلال و پرسپولیس را رقم زد، این تیم قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملی که تفاوت استقلال و پرسپولیس را رقم زد، این تیم قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید