فروش دویل می کرای 5 از مرز شش میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ بروز، مجموعه دویل می کرای (Devil May Cry) یکی از برترین مجموعه ها در سبک اکشن است. این عناوین با داستان جالب و کرکترهای مجذوب نماینده توانستند در این مدت موفقیت بسیار زیادی کسب نمایند. از این رو هواداران بسیار زیادی هم دارند. آخرین شماره از مجموعه دویل می کرای در سال 2019 عرضه شد. این بازی نیز دویل می کرای 5 نام داشت و به طور کلی توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند.

فروش دویل می کرای 5 از مرز شش میلیون نسخه گذشت

دویل می کرای 5 توانست نمره 89 را از سایت متاکریتیک بدست بیاورد. این امتیاز برای یک بازی در سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) بسیار خوب است. طبق چیزی که گفته شده دویل می کرای 5 کاملترین عنوان این مجموعه و از این رو هواداران و منتقدان از آن بسیار راضی بودند.

در دویل می کرای 5 نیروی شیطانی دوباره بازگشته است. این نیرو در شکل یک درخت شیطانی ظاهر شده است. حال نوبت به یک شکارچی اهریمن به نام نرو (Nero) است تا شهر را نجات دهد. نرو با یکی از کرکترهای دیگر بازی به نام نیکو (Nico) آشنا می گردد. نیکو برای دست راست او ابزاری طراحی نموده تا بتواند از آن ها در مبارزات استفاده کند.

دست راست نرو باعث شده تا این کرکتر ویژگی های خاصی داشته باشد. از این رو تنوع گیم پلی بازی نسبت به قبل بیشتر شده است. همینطور اینکه مبارزات هم لذت بخش تر شده اند. همه این موارد باعث شدند تا دویل می کرای 5 یکی از برترین عناوین از این مجموعه باشد. همینطور اینکه این نسخه از بازی بعد از نزدیک به 10 سال عرضه شد و توانست انتظارات هواداران برا به خوبی برآورده کند.

شرکت کپکام چندی پیش بیان کرد که بازی دویل می کرای 5 بیش از 6 میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی توانست پس از 3 سال از عرضه خود به این اندازه فروش برسد. نکته جالب این بود که حدود 6 ماه پیش بود که این شرکت بیان کرد بازی دویل می کرای 5 بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است. پس در این مدت افراد زیادی این بازی را خریداری نموده اند.

این مقدار فروش باعث شده تا بازی دویل می کرای 5 پیروز ترین عنوان این مجموعه از لحاظ فروش باشد. پیروزیت دویل می کرای 5 به اندازه زیادی هم وابسته به عرضه این بازی روی دو نسل متفاوت از کنسول های بازی است. در سال 2020 کپکام تصمیم گرفت تا این بازی را برای کنسول های نسل 9 هم عرضه کند. در حال حاضر شما می توانید دویل می کرای 5 را روی سیستم استریم بازی آمازون لونا (Amazon Luna) هم تجربه کنید. پیروزیت بازی دویل می کرای 5 در این مدت بسیار جالب است و نشان می دهد که همچنان از عناوین قدیمی و جالب استقبال می گردد.

منبع: Gamedeveloper.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش دویل می کرای 5 از مرز شش میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش دویل می کرای 5 از مرز شش میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید