عرضه میراث هاگوارتز برای PS4 و Xbox One باز هم عقب افتاد

به گزارش وبلاگ بروز، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) حدود یک ماه پیش برای کامپیوتر و کنسول های نسل 9 عرضه شد. نکته اینجاست که طبق چیزی که شرکت سازنده گفته این بازی باید برای کنسول های نسل هشتمی هم عرضه گردد. با این حال شرکت سازنده به طور دائم عرضه این نسخه از بازی را با تأخیر روبرو می نماید.

عرضه میراث هاگوارتز برای PS4 و Xbox One باز هم عقب افتاد

بازی میراث هاگوراتز به وسیله شرکت اوالانش (Avalanche) ساخته شده و عرضه آن نیز بر عهده شرکت برادران وارنر (Warner Bros) است. نکته اینجاست که این بازی هواداران بسیار زیادی پیدا کرد و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. به علت اینکه میراث هاگوارتز در دنیای عناوین هری پاتر جریان داشته و به شدت گسترده است.

هواداران هری پاتر استقبال بسیار زیادی از این بازی کردند. به حدی که در دو هفته اول میراث هاگوارتز نزدیک به 12 میلیون نسخه فروش داشته است. این تنها برای نسخه کامپیوتر و نسل 9 این بازی است. در صورتی که با عرضه نسخه نسل 8 قطعاً میراث هاگوارتز فروش بیشتری خواهد نمود.

مشکل اصلی اینجاست که تکنولوژی کنسول های نسل 8 یک تکنولوژی قدیمی است. به این معنا که در این کنسول ها حافظه جامدی وجود نداشته و به همین علت سرعت اجرای بازی نیز کاهش بسیار زیادی خواهد داشت. از طرفی پردازنده قدیمی و تمامی موارد دیگر باعث شده تا ساخت نسخه نسل 8 برای شرکت سازنده یک چالش بزرگ باشد.

آوالانش کوشش بسیاری نموده تا دسترسی کاربران را به این بازی راحت تر بکند. با این حال این بازی حجم بسیار زیادی داشته و یک دنیای گسترده دارد. چیزی که کنسول های نسل 9 به راحتی از پس آن بر می آیند اما کنسول های نسل 8 به سختی آن را اجرا می نمایند. بحث دیگر اینجاست که شرکت سازنده نمی تواند نسخه های نسل 8 این بازی را به کنسول های میان نسلی یعنی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس محدود کند. به علت اینکه این کنسول ها سخت افزار بسیار بهتری داشته اما یک نسل نو نیستند.

پس عنوانی که برای نسل 8 ساخته می گردد باید توانایی اجرا روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 پایه را داشته باشد. پس باید به شدت بهینه گردد. همینطور اینکه از لحاظ گرافیکی باید بازی ضعیف تر شده باشد. چیزی که روی تجربه بازی تأثیر بسیار زیادی می گذارد. همینطور اینکه نرخ فریم بازی نیز باید روی 30 محدود گردد تا کنسول های نسل 8 توانایی اجرای روان آن ها را داشته باشد.

آوالانش اعلام نموده که نسخه نسل هشتمی بازی میراث هاگوارتز 15 اردیبهشت سال 1402 عرضه خواهد شد. البته این دومین بار است که عرضه نسخه نسل هشتمی این بازی با تأخیر روبرو شده و امکان دارد که به طور کلی منحل گردد. روند کار به طور کامل به توانایی شرکت در بهینه سازی این بازی برای سخت افزار قدیمی بستگی دارد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه میراث هاگوارتز برای PS4 و Xbox One باز هم عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه میراث هاگوارتز برای PS4 و Xbox One باز هم عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید