ماسک در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی نهاده شد

به گزارش وبلاگ بروز، خبرنگاران: بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار ماسک و مواد اولیه فراوری آن از جمله، ملت بلون و پارچه در صدر اولویت های بازرسی نهاده شد.

ماسک در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی نهاده شد

به گزارش وبلاگ بروز: ایسنا، اخیرا جدال بر سر رعایت نرخ مصوب ماسک بالا گرفته و در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت داروخانه هایی را که ماسک را با قیمت بیش از 1500 تومان عرضه می نمایند متخلف توصیف می نماید، داروخانه ها می گویند تا به امروز هیچ ماسکی با نرخ مصوب دریافت نکرده اند و قیمت ماسک در داروخانه نیز بیش از 2000 تومان است. البته وزارت صمت وعده داده که در فرآیند سیستمی کردن فراوری و توزیع ماسک، اگر تخلف هر یک از شبکه های فراوری و توزیع احراز گردد، سهمیه مواد اولیه آنها قطع می گردد که این فرایند می تواند مانع از گران فروشی ماسک گردد. در این میان نایب رئیس اتحادیه فراوری و صادرات نساجی و پوشاک معتقد است بخشی از مواد اولیه عرضه شده از سوی وزارت صمت از کانال هایی وارد بازار می گردد، اما وزارت صمت باید بتواند، قیمت فروش در واحدهایی که به آنها مواد اولیه ارائه می نماید را کنترل کند.

همچنین طبق این مصوب ستاد تنظیم بازار، فهرست سایر کالاهای اولویت دار برای بازرسی و نظارت در هفته پیش رو شامل فولاد از جمله شمش، اسلب، میلگرد، تیرآهن و ورق، لوازم خانگی، لاستیک باری سبک و سنگین، کاغذ، مواد پتروشیمی گریدهای پرمصرف و کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی اعم از جو، ذرت، برنج، روغن، دانه های روغنی و شکر است.

در این میان بازرسی از پارکینگ ها و محل های نگهداری خودروها نیز از جمله اولویت های دیگر بازرسی در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "ماسک در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک در فهرست کالاهای اولویت دار بازرسی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید