مشخصات شیائومی پوکو F5 فاش شد

به گزارش وبلاگ بروز، بر اساس گزارش Xiaomiui، مشخصات گوشی پوکو F5 در پایگاه داده IMEI رویت شده است. در همین زمینه باید به قرارگیری این گوشی در پایگاه های FCC و IMDA هم اشاره کنیم و بر همین اساس به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

مشخصات شیائومی پوکو F5 فاش شد

ظاهرا شیائومی میخواهد این گوشی را تحت عنوان ردمی نوت 12 توربو یا نوت 12T راهی بازار چین کند. مدتی قبل گزارش هایی در خصوص احتمال عرضه آن در بازارهای جهانی تحت عنوان پوکو X5 GT منتشر شد که حالا به نظر می رسد شاهد این نام نخواهیم بود و در عوض به عنوان پوکو F5 به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف می رسد.

طبق گزارش های منشر شده، این گوشی از نمایشگر 6.67 اینچی بهره می برد که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن FHD+ به همراه رفرش ریت 120 هرتز ارائه می نماید. به احتمال زیاد قلب تپنده آن اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود و همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

انرژی پوکو F5 از طرف باتری 5500 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. هنوز تعیین نیست شیائومی برای این گوشی چه قیمتی در نظر گرفته ولی با توجه به قیمت دیگر گوشی های سری پوکو F، به احتمال زیاد با یک گوشی ارزان روبرو خواهیم شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

20,999,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

18,899,000

تومان

خرید گوشی از وبلاگ بروز

مشاهده همه

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات شیائومی پوکو F5 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات شیائومی پوکو F5 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید