موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تبدیل شد

به گزارش وبلاگ بروز، شرکت مایکروسافت مدتی است که تصمیم گرفته است بعضی از ابزارهای خودش را ری برندینگ و اسامی آن ها را اصلاح کند. در این راستا، نام بینگ به مایکروسافت بینگ تغییر یافت.

موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تبدیل شد

بینگ نام یک موتور جستجو است که به شرکت مایکروسافت تعلق دارد. بعضی از متخصصان و کاربران این موتور جستجو را با نام ام.اس.ان سرچ می شناسند. این موتور جستجو در اول ژوئن سال 2009 توسط استیو بالمر، مدیرعامل وقت شرکت مایکروسافت رونمایی شد و تا به امروز هم به عنوان یکی از بهترین موتورهای جستجو در خدمت مردم دنیا است.

به گزارش وبلاگ بروز به نقل از ایتنا، مایکروسافت به تازگی نام برند مربوط به این موتور جستجو را از بینگ یا Bing به مایکروسافت بینگ یا Microsoft Bing تغییر داده است. این اقدام به دنبال اقدام سریالی مایکروسافت برای ری برندینگ یا تغییر نام برندها اتفاق افتاده است.

مایکروسافت اخیراً در قالب یک مطلب وبلاگی از این اقدام جدید خود پرده برداشت ولی جزئیات چندانی در خصوص دلیل انجام این کار ارائه نداد و به هیچ عنوان شرح نداد که چرا نام این موتور جستجو را تغییر داده است. این اقدام نشان می دهد که مایکروسافت تمایل دارد که تجربیات جستجو را در سراسر خانواده مایکروسافت یکپارچه و یکسان کند.

ری برندینگ یا Rebranding به این معنا است که اکنون بینگ با همان قابلیت ها و توانمندی های گذشته به فعالیت خودش ادامه می دهد ولی از یک لوگو و صفحه ابتدایی (صفحه خانه) جدید استفاده می نماید. هنوز معین نیست که در آینده، مایکروسافت از همان لوگوی خودش در کنار نام مایکروسافت بینگ استفاده می نماید یا تصمیم می گیرد که آن را به لوگوی اصلی بینگ تغییر دهد.

شرکت مایکروسافت در سال های اخیر تمام کوشش خودش را نموده است که برندهایی که تحت نظر او فعالیت می نمایند را تغییر دهد. به عنوان مثال می توان به ویندوز استور اشاره نمود که مایکروسافت نام آن را به مایکروسافت استور تغییر داد. مایکروسافت اج و مایکروسافت تیمز هم دارای نام مایکروسافت هستند ولی سرفیس و ایکس باکس تا به امروز توانستند از این قاعده شرکت مایکروسافت فرار نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور جست وجوی بینگ به مایکروسافت بینگ تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید