پیراهن فوق ستاره های فوتبال دنیا حراج شد ، یاری ویژه فوتبالیست ترکیه ای به زلزله زدگان

به گزارش وبلاگ بروز، مریح دمیرال، مدافع ملی پوش ترکیه پیراهن امضا شده نام آوران فوتبال را برای قربانیان زلزله در ترکیه به حراج گذاشت.

پیراهن فوق ستاره های فوتبال دنیا حراج شد ، یاری ویژه فوتبالیست ترکیه ای به زلزله زدگان

به گزارش وبلاگ بروز آنلاین، مریح دمیرال، بازیکن ترکیه ای تیم آتالانتای ایتالیا اظهار کرد که پیراهن لیونل مسی را برای زلزله زدگان ترکیه به حراج گذاشته است. دمیرال گفت که تمام عواید حاصل از فروش به سازمان غیردولتی آهباپ ترکیه اهدا خواهد شد تا در منطقه زلزله زده استفاده گردد.

ملی پوش ترکیه ای بعلاوه از هموطنش هاکان چالهان اوغلو، هافبک اینترمیلان و جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن برای یاری به دستیابی به برنده توپ طلای 2022 تشکر کرد.

دمیرال 24 ساله، پیش از این پیراهن هم تیمی های سابق خود، کریستیانو رونالدو، لئوناردو بونوچی و پائولو دیبالا را برای خیریه به حراج گذاشته بود و این پیراهن ها را به قیمت 5 میلیون لیر ترکیه یا حدود 265.500 دلار به فروش رساند.

فوتبالیست ترکیه ای پیراهن امضا شده بنزما، ستاره رئال مادرید را نیز برای زلزله زدگان ترکیه به حراج گذاشت.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز آدینه گفت که در دو زمین لرزه قوی که روز دوشنبه جنوب ترکیه را لرزاند، هزاران نفر کشته و زخمی شدند.

زمین لرزه های 7.7 و 7.6 ریشتری که مرکز آن در استان کهرمان ماراش بود، بیش از 13 میلیون نفر را در 10 استان از جمله آدانا، آدیامان، دیاربکر، غازی انتپ، هاتای، کیلیس، مالاتیا، عثمانیه و سانلیورفا تحت تاثیر قرار داد.

آژانس بلایای طبیعی ترکیه روز شنبه اعلام نمود که در دو زمین لرزه قوی که روز دوشنبه جنوب ترکیه را لرزاند، دست کم 22 هزار و 327 نفر کشته و 80 هزار و 88 نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیراهن فوق ستاره های فوتبال دنیا حراج شد ، یاری ویژه فوتبالیست ترکیه ای به زلزله زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن فوق ستاره های فوتبال دنیا حراج شد ، یاری ویژه فوتبالیست ترکیه ای به زلزله زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید