امضای رونالدو این فرد با 10 هزار پوند بدهی را به یک میلیونر تبدیل کرد!

به گزارش وبلاگ بروز، کریستیانو رونالدو نقشی کلیدی در یاری به یک فروشنده یادگاری های ورزشی داشته است تا تبدیل به یک میلیونر گردد.

امضای رونالدو این فرد با 10 هزار پوند بدهی را به یک میلیونر تبدیل کرد!

به گزارش وبلاگ بروز به نقل از میرر، امضای کریستیانو رونالدو به طور شگفت انگیزی سودآور است، زیرا یکی از فروشندگان یادگاری های ورزشی پس از گرفتن امضای اسطوره فوتبال، میلیونر شد.

پیتر جانسون، که عاشق گرفتن امضا از فوتبالیست های مشهور است، زمانی که کسب وکار یادگاری های ورزشی خود را تأسیس کرد، 10000 پوند بدهی داشت، اما اکنون یک میلیونر است.

جانسون کسب وکار فیرم استلا خود را راه اندازی کرد تا به طرفداران فرصت خرید مجموعه ای از یادگاری ها، شامل پیراهن های امضاشده، عکس ها و مصنوعات دنیای ورزش را بدهد. این شرکت از هیچ ساخته شد و اکنون 12 نفر در آن مشغول به کار هستند.

آنها با چندین ستاره مطرح ورزشی قرارداد امضا نموده اند و بعلاوه توانسته اند برای گرفتن امضاهای پرسود به افرادی مانند کریستیانو رونالدو و لیونل مسی کمین نمایند. جانسون پنج سال پیش هزاران پوند بدهی داشت.

پیتر جانسون، موسس فیرم استلا

او در مصاحبه ای گفت: در نوجوانی من در پی گرفتن امضا از ستارگان فوتبال بود و چیزهایی را برای فروش جمع آوری می کردم. به همین علت آغاز به سفر در سراسر دنیا برای پیدا کردن یادگاری ها کردم. من به لیگ قهرمانان آسیا، جام دنیای راگبی در ژاپن و تورهای پیش فصل منچسترسیتی رفتم. بعد تصمیم گرفتم این بیزینس را به یک امپراتوری تبدیل کنیم. من 10000 پوند بدهی داشتم، اما حالا با چهار سال و نیم کار کردن یک میلیونر هستم.

فیرم استلا یادگاری هایی را از سراسر دنیا ورزش می فروشد، از جمله تیم های بین المللی فوتبال، لیگ برتر راگبی و رقابت های موتورسواری؛ اما پردرآمدترین ستاره های مطرح فوتبال مانند مسی و رونالدو هستند.

یکی از پیراهن های رونالدو در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد به قیمت 2500 پوند به فروش می رسد.

جانسون روش های جدیدی را برای گرفتن امضاهای ارزشمند خود امتحان نموده است. او هر دوی این دو فوق ستاره را دیدار نموده است و آنها را متقاعد نموده است که پیراهن ها و سایر اقلام را قبل از فروش آنها برای سود کلان امضا نمایند.

او گفت: یک بار رئال مادرید با منچستریونایتد بازی داشت و من از پرواز رونالدو آگاه شدم. اتوبوس آنها را از فرودگاه تا هتلی دنبال کردم و به سرعت اتاق رزرو کردم. می دانستم که آنها در طبقه آخر می مانند و اتاق تیم آنها در طبقه دوم است. من دیدم که آسانسور در طبقه بالا قرار گرفته است، بنابراین منتظر شدم تا پایین بیاید. شوخی نمی کنم، اولین آسانسوری که باز شد... تصورش را بکنید، رونالدو تنها آنجا ایستاده بود! من هم چند چیز را به او دادم و رونالدو با غرولندی آنها را امضا کرد و از آنجا رفتیم.

با مسی اما، باید ریسک بزرگی می کردم. فقط برای اینکه وارد ترمینال شوم، یک پرواز جعلی از بارسلونا رزرو کردم. بعد از اینکه تیم از گیت عبور کرد، مسی، نیمار، لوئیس سوارز... را دیدم. آنها آنچه را می خواستیم امضا کردند و رفتند.

فیرم استلا در حال حاضر 17 کالای مرتبط با رونالدو را برای فروش در وبسایت خود دارد. اینها شامل پیراهن های امضاشده از اولین دوره حضور او در منچستریونایتد تا پیراهن های دوران حضورش در رئال مادرید و یوونتوس است.

بعضی از اقلام دارای برچسب قیمتی نزدیک به 5000 پوند هستند، مانند یک پیراهن امضاشده از دومین دوره او در اولدترافورد، که نوامبر گذشته به انتها رسید، که به قیمت 2499.99 پوند به فروش می رسد.

  • تصاویر | اجاره سرسام آور عمارت 5 میلیون پوندی رونالدو | قصر باشکوهی که جورجینا در آن گم شد
  • مسی به بارسلونا بازخواهد گشت؟ | پاسخ یک کلمه ای رئیس بارسا به یک طرفدار
منبع: همشهری آنلاین

به "امضای رونالدو این فرد با 10 هزار پوند بدهی را به یک میلیونر تبدیل کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای رونالدو این فرد با 10 هزار پوند بدهی را به یک میلیونر تبدیل کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید