کلهر: پرسپولیسی ها باید جلوی بازیسازی ذوبی ها را بگیرند

به گزارش وبلاگ بروز، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را اعلام کرد.

کلهر: پرسپولیسی ها باید جلوی بازیسازی ذوبی ها را بگیرند

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با وبلاگ بروز، درباره بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن گفت: به نظرم این بازی زیبا خواهد بود و مطمئن هستم که تیم ذوب آهن با نتایج ضعیفی که گرفته است، به طور حتم برای کسب امتیاز وارد زمین مسابقه می گردد تا بتواند در جدول موقعیت خوبی نصیبش گردد. بعلاوه تیم پرسپولیس باید به سمت قهرمانی برود به همین دلیل رو به جلو باید بازی کند.

او ادامه داد: پرسپولیس 2 مهاجم طراز اول دارد و عبدی و آل کثیر زوج های خوبی در خط حمله پرسپولیس هستند. سرخپوشان می توانند مالکیت توپ را از آن خود نمایند و نگذارند تیم ذوب آهن که خط هافبک و حمله اش ارتباط خوبی با یکدیگر برقرار می نمایند بازیسازی درستی داشته باشند تا بتوانند 3 امتیاز بازی را بگیرند و جایگاه مناسبی در جدول رده بندی به دست آورند.

کلهر درباره نامه اخطاریه ای اف سی به سرخابی ها در خصوص مجوز حرفه ای گفت: باشگاه های بزرگ باید قدم های بزرگی بردارند و به زیر ساخت های خود سروسامان بدهند. ای اف سی به قهرمانی باشگاه ها نگاه نمی کند و به طور حتم باید باشگاه ها ساختار درستی ایجاد نمایند تا این نهاد اجرایی نتواند ایراد بگیرد. نبود زیر ساخت مناسب جزو مسائل فوتبال ما است و باشگاه ها سال ها با این مسئله دست به گریبان هستند. اکنون باشگاه پرسپولیس بدهی های زیادی دارد و امیدوارم این مسائل مرتفع گردد تا بتواند مجوز حرفه ای را بگیرد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف نگردد. علاوه بر این، ای اف سی مسائل جزیی هم در نظام باشگاه داری قرار می دهد تا باشگاه ها با شرایط بهتری در آسیا شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کلهر: پرسپولیسی ها باید جلوی بازیسازی ذوبی ها را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلهر: پرسپولیسی ها باید جلوی بازیسازی ذوبی ها را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید